اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان خبر داد:

کشف بیش از 200 کیلو موادمخدر در هرمزگان

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان از کشف 214 کیلوگرم حشیش و تریاک در 48 ساعت گذشته در استان خبر داد.

کشف بیش از 200 کیلو موادمخدر در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس خدادادزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب شب گذشته با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از دپو مقادیری مواد مخدر توسط قاچاقچیان در یک محل مطلع و پس از بررسی صحت و سقم موضوع با هماهنگی مقام قضایی به محل واقع در جنگل‌های پشت روستای گبرانی اعزام و پس از گشت‌زنی در محل تعداد دو گونی حاوی 100 کیلوگرم حشیش که در یک اتاقک مخروبه مخفی شده بود، کشف کردند.
وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جاسک نیز طی عملیاتی در صبح روز گذشته در اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ با انجام کار وسیع اطلاعاتی از مخفی کردن مواد مخدر توسط قاچاقچیان در محور کوهستانی شرق شهرستان مطلع و به محل اعزام و پس از جستجوی فراوان دو کیسه گونی حاوی 33 کیلو و 700 گرم حشیش که در شیارهای کوه مخفی شده بود کشف و ضبط کردند.
جانشین انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی جاسک با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان از فعالیت قاچاقجیان موادمخدر و قصد جابجایی مواد توسط سوداگران به وسیله یک دستگاه خودرو از مسیر فرعی روستای سران و بارشکان به میناب مطلع شدند.
خدادادزاده ادامه داد: پس از بررسی صحت و سقم موضوع ماموران به محل و مسیر تردد قاچاقچیان اعزام و پس از ساعت‌ها تعقیب و مراقبت، یک خودرو تویوتا هایلوکس مشاهده و دستور توقف دادند که سرنشینان خودرو بدون توجه به فرمان پلیس با پرتاب دو کیسه به بیرون اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز مسیر طولانی خودرو متوقف راننده و سرنشین خودرو دستگیر و در جستجو از محل 19 کیلو و 700 گرم تریاک کشف کردند.
این مسئول انتظامی یادآور شد: مأموران یگان تکاوری 145 میناب نیز طی عملیاتی دیگری از تردد قاچاقچیان مواد مخدر و قصد جابجایی این مواد توسط آنان به وسیله موتور سیکلت مطلع و پس از بررسی صحت موضوع به محل واقع در حوالی روستای محمودآباد سردشت اعزام که پس از گشت زنی نامحسوس به قاچاقچیان برخورد و پس از درگیری مسلحانه، سوداگران عرصه را بر خود تنگ دیده و با بجا گذاشتن یک کیسه از محل متواری شدند که در بازرسی به عمل آمده 20 کیلو گرم تریاک کشف کردند.
خدادادزاده همچنین بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان قشم با انجام کار وسیع اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از فعالیت یکی از قاچاقچیان مواد مخدر در شهر سوزا مطلع و ضمن شناسایی منزل وی به محل اعزام و در بازرسی از منزل متهم 13 کیلو گرم حشیش، تریاک و شیشه کشف و در این رابطه دو نفر به نامان معلوم را دستگیر کردند.   
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: مأموران پلیس اطلاعات شهرستان جاسک طی عملیاتی دیگر در روز گذشته با همکاری خوب مردمی از تردد چند موتورسیکلت حاوی مواد مخدر در جنگل‌ها و مسیرهای فرعی و صعب‌العبور پشت ایستگاه سه راهی جاسک مطلع و به محل اعزام و پس از گشت زنی غیرمحسوس و تعقیب و مراقبت‌های لازم به یک دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک به راکبی و ترک نشینی دو نفر که سر و صورت خود را پوشانده بودند برخورد و دستور توقف دادند که راکبین بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز متهمان عرصه را بر خود تنگ دیده محوله خود را پرتاب و از مسیرهای فرعی و صعب العبور متواری شدند.
مأموران در بازرسی از محموله بجا مانده قاچاقچیان 13 کیلو گرم حشیش و یک قبضه اسلحه جنگی کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب کشف و تلاش برای دستگیری سوداگران ادامه دارد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول