اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

تقدیر از آثار برگزیده راهیان نور دانش‌آموزی

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره ‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امسال با هماهنگی‌های لازم از آثار برگزیده راهیان نور دانش‌آموزی این استان تقدیر به عمل می‌آید.

تقدیر از آثار برگزیده راهیان نور دانش‌آموزی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راهیان نور سفری انسان‌ساز بوده که تاثیرات عمیقی را بر روند تحصیلی و زندگی دانش‌آموزان بر جای می‌گذارد.
وی افزود: در طول چند سال اخیر این سفر معنوی تاثیرات بسزایی را بر روند اخلاق دانش‌آموزان داشته است.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: در همین راستا این اداره‌ کل با همین رویکرد، اقدام به برگزاری این اردوها برای دانش‌آموزان مقطع دوم دبیرستان کرده است.
وی ادامه داد: دانش‌آموزان با حضور در این فضای معنوی گوشه‌ای از رشادت‌های همکلاسی‌های شهید خود را درک می‌کنند.
محمدی با بیان اینکه در این سفر تعداد زیادی از خبرنگاران خبرگزاری دانش‌آموزی خراسان رضوی (پانا) نیز حضور می‌یابند، افزود: این خبرنگاران نسبت به ثبت این رویداد بزرگ تلاش می‌کنند.
وی با دعوت از تمام خبرنگاران رسانه‌های جمعی برای حضور در این اردوی عظیم معنوی افزود: تمام علاقه‌مندان بخش رسانه‌ای می‌توانند با مراجعه به روابط عمومی یا معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نسبت به نام‌نویسی خود اقدام کنند.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره‌ کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد: همچنین با هماهنگی با ستاد راهیان نور این استان هدایایی به رسم یابود به گردآوران و تولیدکنندگان آثار فاخر در زمینه راهیان نور دانش آموزی اهدا می‌شود.
وی استقبال دانش‌آموزان خراسان رضوی از طرح اردوی راهیان نور را بسیار خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: این سفر اردویی عملی بعد از آموزش دفاعی و قبل از رفتن به میدان تیر آخر سال برای دانش‌آموزان حساب می‌شود.
محمدی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان دوم دبیرستان درسی به نام آمادگی دفاعی دارند که در آن نسبت به موضوعات مرتبط با مباحث نظامی آموزش می‌بینند.
وی تاکید کرد: امسال بیش از 80 هزار نفر از دانش‌آموزان این مقطع در اردوی راهیان نور شرکت می‌کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول