اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش فارس خبر داد:

برگزاری 400 نشست دانش‌آموزی در شیراز

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش فارس از برگزاری 400 نشست دانش‌آموزی و خانواده در شیراز خبر داد.

برگزاری 400 نشست دانش‌آموزی در شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، صمد طوبایی بعد از ظهر امروز در جمع کارشناسان اقامه نماز و انجمن اولیا و مربیان نواحی چهارگانه شیراز هدف از برگزاری این نشست‌ها را ارتقای سطح دانش و آگاهی دانش‌آموزان با احکام، اسرار و آثار و فلسفه نماز و بهره‌مندی از پشتیبانی خانواده‌ها در توسعه این فریضه الهی ذکر کرد و اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری این طرح با مشارکت ستاد اقامه نماز در سطح نواحی چهارگانه شیراز برگزار می‌شود.
طوبایی افزود: در این نشست‌ها باید به شبهات و پرسش‌های دانش‌آموزان درباره نماز پاسخ داده شود تا زمینه حضور گسترده آنان را در نمازهای جماعت فراهم کنیم.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموش و پرورش فارس برقراری ارتباط تنگاتنگ بین خانواده و مدرسه را زمینه‌ساز گرایش بیشتر دانش‌آموزان به نماز دانست و تصریح کرد: با همت و فعالیت دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت باید بستر مناسب در خانه و مدرسه به گونه‌ای فراهم شود که فرزندان و آینده‌سازان جزو نمازگزاران واقعی محسوب شوند.
وی همچنین با اشاره به نقش سازنده مسجد در رشد و تعالی روح بندگی و عبودیت، بر لزوم برنامه‌ریزی برای حضور بیشتر جوانان و خانواده‌ها در این پایگاه مهم عبادی و سیاسی تأکید کرد.
در ادامه کارشناس فرهنگی ستاد اقامه نماز استان فارس با تشریح اهداف برگزاری این نشست‌ها گفت: نشست دانش‌آموزی با موضوع نماز در مدارس متوسطه و نشست‌های خانواده با رویکرد دعوت فرزندان به نماز ویژه والدین برگزار می‌شود.
وی افزود: ستاد اقامه نماز با همکاری خوب آموزش و پرورش فارس با اجرای این برنامه فرهنگی در سطح استان فارس درصدد است تا با بهره‌گیری از کارشناسان مرکز تخصصی نماز قم، ضمن برقراری ارتباط دوسویه با اولیا و مربیان، مشکلات و موانع موجود را بررسی و شیوه‌های متنوع و موثر ترویج فرهنگ نورانی نماز در مراکز آموزشی و خانواده‌ها ارائه کند.

انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول