اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سازمان بنیاد شهید استان قزوین خبر داد:

پذیرش 700 دانشجوی شاهد در دانشگاه‌های قزوین

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از پذیرش 700 دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌های این استان خبر داد.

پذیرش 700 دانشجوی شاهد در دانشگاه‌های قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، احسان‌الله لنکرانی بیان کرد: در سال تحصیلی جدید 700 دانشجوی شاهد و ایثارگر در سطح دانشگاه‌های استان قزوین پذیرفته شده‌اند.
وی ادامه داد: این دانشجویان در 46 دانشگاه استان و در مقاطع دکترای حرفه‌ای، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی و در رشته‌های پزشکی، فنی و مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی مشغول تحصیل شده‌اند.
معاون فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: بیش از 3 هزار تن از دانشجویان استان قزوین، فرزندان شهدا و ایثارگران هستند که 60 درصد دانشجویان شاهد و ایثارگر استان قزوین در دانشگاه‌های آزاد استان تحصیل می‌کنند.
وی یادآور شد: دانشگاه آزاد قزوین بیشترین دانشجو شاهد و ایثارگر را در سطح استان دارد که در رشته‌های مختلف در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.
لنکرانی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید جلسات ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های استان به منظور تقویت بنیه تحصیلی و رویکردهای فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار شده است.
وی تصریح کرد: همچنین به منظور آشنایی دانشجویان شاهد و ایثارگر با دستورالعمل‌ها و برنامه‌های علمی و فرهنگی مرتبط با دانشجویان شاهد و ایثارگر، گردهمایی دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های استان 30 آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین یادآور شد: امیدواریم شاهد موفقیت‌های روزافزون دانشجویان کشورمان و دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌های استان و کشور باشیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول