اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز؛

فرزندان شاهد و ایثارگر نهاوند تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر و فرزندان فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی نهاوند تجلیل شدند.

فرزندان شاهد و ایثارگر نهاوند تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، ظهر امروز دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر و فرزندان فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی نهاوند تجلیل شدند.
امام جمعه شهرستان نهاوند در گردهمایی دانش‌آموزان خواهر دبیرستان فرهیختگان نهاوند، فرزندان شاهد و ایثارگر را الگوهای مناسب برای سایر جوانان به ویژه در حوزه‌های کرداری، رفتاری، گفتاری و عقیدتی خواند و افزود: همه تلاش دشمنان دور کردن جوانان از آرمان‌ها و اهداف والای جوانان است که پیروان راستین امام و رهبری انقلاب هستند بنابراین فرزندان شاهد و ایثارگران باید هر‌گونه امید دشمنان را به یأس و ناامیدی تبدیل کنند هر چند این گونه نیز بوده و هست.
حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی تلاش در سایه معنویت را از شاخصه‌های مهم فرزندان شاهد و ایثارگر بیان و تأکید کرد: آینده نظام باید به دست دلسوزان نظام اداره شود که فرزندان شاهد و ایثارگر از دلسوزان نظام هستند.
فرماندار شهرستان نهاوند نیز کسب رتبه‌های برتر و عالی در دانشگاه‌ها و مؤسسات علمی توسط جوانان نخبه و اندیشمند به ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر را نشان از عمق توجه آنها به پیشبرد اهداف نظام است.
اسماعیل زارعی‌کوشا حرکت امروز برخی جوانان پرشور انقلابی کشورهای عربی را نشأت گرفته از حرکت جوانان ایرانی خواند و عنوان کرد: جوان ایرانی امروز توانسته است با تلاش و جدیت خود برای دیگر جوانان کشورهای منطقه الگو باشند.
وی کسب موفقیت‌های پی در پی با وجود تهدیدها، تحریم‌ها و کارشکنی‌های دشمنان در همه موارد را نشان از داشتن روحیه امید و نشاط جوانان خواند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول