اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی خبر داد:

اعزام 3600 نفر از خانواده شاهد و ایثارگر به مشهد مقدس

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از اعزام سه هزار و 600 نفر از خانواده شاهد و ایثارگر استان به مشهد مقدس خبر داد.

اعزام 3600 نفر از خانواده شاهد و ایثارگر به مشهد مقدس
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این خانواده‌ها به مناسبت دهه کرامت و در آستانه سالروز ولادت با سعادت امام رضا(ع) به بارگاه ملکوتی هشتمین امام شیعیان اعزام می‌شوند.
وی بیان کرد: در تابستان گذشته نیز 2 هزار نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان در قالب کاروان‌های زیارتی از طریق هوایی به مشهد مقدس اعزام شدند.
مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از ماه جاری تا پایان دی ماه نیز یک هزار و 600 نفر از والدین معظم شاهد استان در قالب 32 کاروان از فرودگاه اراک به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.
وی  ارتقاء نشاط و شادابی معنوی، بهبود سلامت روحی و فراهم شدن زمینه حضور گسترده خانواده‌ شهدا در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی را از مهم‌ترین اهداف اعزام خانواده شهدا به اردوهای زیارتی عنوان کرد و ادامه داد: اعزام خانواده‌های شهدا به مشهد مقدس در راستای تکریم خانواده‌های معظم شهدا  صورت می‌گیرد.
هنرمند گفت: بنیاد شهید در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و خانواده معظم آنان همه ساله اقدام به برگزاری اردوهای زیارتی ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس می‌کند که امسال هم این برنامه را اجرا خواهد کرد.
وی با بیان اینکه شهدا و خانواده معظم آنها حق بزرگی بر گردن همه مردم ایران اسلامی دارند، گفت: کم‌ترین کاری که می‌توانیم در حق این عزیزان در قالب خدمات رسانی به آنان انجام دهیم، اعزام آنها به سفرهای زیارتی است که با روحیات آنان بسیار سازگار می‌باشد.
مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی خاطرنشان کرد: شهدا با نثار جان خود آزادی و عزت را برای ما به ارمغان آوردند بنابراین مسئولین باید در امر خدمت رسانی به این قشر صبور از هیچ کوششی فروگذار نکنند.
وی با تاکید  بر اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن تک تک مردم کشور دارند که با هیچ خدمتی نمی‌توان این دین را ادا کرد،‌ گفت: در حال حاضر در راستای تکریم خانواده‌های شهدا و با دستور رئیس بنیاد شهید کشور طرح خادم به مخدوم در سراسر کشور و از جمله استان مرکزی در حال اجراست.
هنرمند اظهار داشت: در این طرح به جای اینکه خانواده شهدا برای بیان مسائل و مشکلات خود به بنیاد شهید مراجعه کنند مسئولان به منازل آنها سرزده و از آنها دلجویی می‌کنند که اجرای این طرح گام بسیار موثری در گرامیداشت و پاسداشت ارزش‌های شهدا است.
رئیس بنیاد شهید استان مرکزی بیان داشت: در قالب این طرح مسئولان بنیاد شهید هفته‌ای دو بار با حضور در منازل شهدا از خانواده‌های شهدا در سراسر استان دلجویی می‌کنند.
هنرمند ضمن تقدیر از حمایت‌های همه جانبه استاندار و مدیران ستادی از عنایت استاندار در تامین هزینه  اعزام والدین شهدا و غیر شاغل در دستگاه‌ها که تا به حال به مشهد مقدس اعزام نشد‌ه‌اند، قدردانی کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول