اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری کاشمر:

دانش‌آموزان سفیران سرشماری در خانواده‌ها هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری کاشمر گفت: در اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن دانش‌آموزان سفیران این طرح در بین خانواده‌ها هستند.

دانش‌آموزان سفیران سرشماری در خانواده‌ها هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی محمودی پیش از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی شهید براهانی‌فر شهر ریوش مرکز بخش کوه‌سرخ کاشمر با اشاره به اهمیت اجرای این طرح ملی اظهار داشت: در این طرح شما دانش‌آموزان به راحتی می‌توانید در زمینه سرشماری نفوس و مسکن در بین خانواده‌ها، اقوام و خویشان اطلاع‌رسانی کنید.
وی با اشاره به نامگذاری اول آبان به نام روز آمار عنوان کرد: طرح سرشماری در ایران از یک سابقه نیم قرنی برخوردار است.
سرپرست فرمانداری کاشمر خاطرنشان کرد: امسال سرشماری به دو دلیل پنج ساله اجرا خواهد شد اینکه ایران درحال گذار از یک مرحله توسعه جزیی به مرحله توسعه کلی است و علم به سرعت درحال پیشرفت است.
محمودی با بیان اینکه هزینه زیادی از بودجه امسال صرف انجام سرشماری می‌شود، دادن اطلاعات درست به ماموران را از وظایف همه خانواده‌ها دانست. 
سرپرست فرمانداری کاشمر گفت: اجرای سرشماری عمومی نفوس ومسکن درسال جهاد اقتصادی گامی مهم در اعتلا و سازندگی کشور است. 
وی یادآور شد: عمده‌ترین راه شناخت برنامه‌های کشور برای توسعه و پیشرفت توجه به نفوس و مسکن و داشتن اطلاعات درست از جمعیت است.
وی عنوان کرد: سرشماری نفوس و مسکن در ایران با استفاده از تجربه 70کشور دنیا و تجربه 50 ساله انجام سرشماری در داخل کشور اجرا می‌شود و در حالی که کشور ما در حال گذار است باید با قوت و دقت کار سرشماری انجام شود تا با برنامه‌ریزی‌های صحیح به رده کشورهای رتبه اول جهان دست پیدا کنیم.
مدیر اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان یادآور شد: در کاشمر تعداد 129 نفر مامور سرشماری و حدود 50 وسیله نقلیه و در مجموع تعداد 270 نفر در رده‌های اجرایی و ستادی کار جمع آوری اطلاعات از 55 هزار خانوار و 160 هزار نفر جمعیت شهرستان را برعهده دارند و 64 قلم اطلاعات را از مردم خواهند پرسید.
وی اذعان داشت: از ابتدای شروع به کار فعالیت ستاد ابلاغیه معاونت راهبردی ریاست جمهوری در زمینه همکاری دستگاه‌های اجرایی و در اختیار گذاشتن تمام امکانات لازم برای اجرای این طرح مهم به همه ادارات شهرستان ارسال شود و تاکنون همه دستگاه‌های اجرایی همکاری خوبی با ستاد داشته‌اند و زمینه‌های لازم برگزاری سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان فراهم شده است. 
انتهای پیام/ن۲۰  
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول