اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردل:

سرشماری چراغ راه برای سال‌های آینده خواهد بود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل گفت: نتیجه سرشماری می‌تواند چراغ راه آینده باشد و در این باره باید تلاش کرد تا نتایج به دست آمده با دقت بسیار زیادی به دست آید.

سرشماری چراغ راه برای سال‌های آینده خواهد بود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فیروز خسروی بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان، اظهار داشت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن یکی از عمده‌ترین راه‌های شناخت ویژگی‌های کشورها برای برنامه‌ریزی، نظارت، کنترل و ارزیابی خدمات و فعالیت‌های ملی منطقه‌ای است.
وی افزود: با سرشماری عمومی نفوس و مسکن تصویر روشنی از جمعیت و مسکن کشور و خصوصیات آنها برای استفاده مسئولان و تصمیم‌گیری فراهم می‌شود.
خسروی خاطر نشان کرد: اجرای این طرح کار بسیار بزرگی است که به امکانات بودجه و نیروی انسانی زیادی نیاز دارد و برای آماده‌سازی طرح و برنامه آن سال‌ها وقت صرف می‌شود.
فرماندار شهرستان اردل با بیان اینکه این سرشماری از امروز به‌ مدت 21 روز در سراسر ایران اجرا می‌شود، گفت: در شهرستان اردل تعداد 36 نفر مامور سرشماری، 16 خودرو و در مجموع 62 نفر رده‌های اجرایی و ستادی کار جمع‌آوری اطلاعات را به عهده دارند.
وی از مسئولان ادارات شهرستان خواست با در اختیار گذاردن تجهیزات و امکانات اداری، ‌وسایل نقلیه و فضای اداری نیازهای ضروری سازمان اجرایی سرشماری را بر‌طرف سازند.
خسروی با تأکید بر اینکه لازمه برنامه‌ریزی جامع و تصمیم‌سازی موثر و کارآمد، داشتن آمار و اطلاعات صحیح و دقیق است، گفت: تحقق اهداف چشم‌انداز 20 ساله کشور در گرو همکاری مردم و دقت عمل مسئولان در تهیه آمار و اطلاعات درست است.
فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اهمیت سرشماری و آمار در کشور بیان کرد: باید در سرشماری از کمال دقت بهره برد تا شهرستان در استفاده از شاخص‌های آماری در منطقه موفق باشد.
وی با بیان اینکه سرشماری چراغ راه برای سال‌های آینده خواهد بود، تاکید کرد: نتیجه سرشماری می‌تواند چراغ راه آینده باشد و در این باره باید تلاش کرد تا نتایج به دست آمده با دقت بسیار زیادی به دست آید و به این دلیل باید از همه توان خود استفاده کرد.
خسروی ادامه داد: مردم مطمئن باشند اطلاعات جمع‌آوری شده در سرشماری سری است و هیچ مقامی حق استفاده از پرسشنامه را ندارد.
انتهای پیام‌/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول