اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در گلستان:

بهترین عمل صالح برای فعال اقتصادی تولید است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان بهترین عمل صالح برای فعال اقتصادی را تولید دانست.

بهترین عمل صالح برای فعال اقتصادی تولید است
به گزارش خبرگزاری فارس در گرگان، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی صبح امروز در جمع اعضای اتاق بازرگانی استان با اشاره به مسائل اقتصادی روز و راهکارهای توسعه اقتصادی استان اظهار داشت: مسئولیت اعضا در اتاق بازرگانی نباید منفک از نگاه به تولید باشد.
به عقیده وی تنها مسیر موجود در رسیدن به نقطه مطلوب رونق اقتصادی تولید قوی است.
نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان تصریح کرد: تولیدی تنها نگاه به داخل داشته باشد به قهقرا می‎رود و این همان فاکتوری است که سیاست‌گذاران اقتصادی آن را برای شکافتن بازارهای دنیا هدف قرار داده اند.
نورمفیدی با بیان اینکه شرایط اقتصادی به لحاظ وضع درآمدهای نفتی در سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است، خاطرنشان کرد: قرار بود اصلاح ساختاری اقتصاد کشور با ابلاغ سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی انجام شود، اما این کار با سرعت مطلوب انجام نشده و از سوی دیگر با توجه به شرایط اقتصادی فعلی ناچار از استفاده از روش‌های غیرمرسوم و نامتعادل در مبادلات هستیم.
وی با اشاره به فلسفه وجود اتاق تصریح کرد: اتاق بازرگانی و صنایع و معادن باید به تولید توجه داشته باشد و این مساله تمام استان‌های کشور را شامل می‌شود.
امام جمعه گرگان، ایران را به لحاظ  وجود ظرفیت‌ها و استعدادها بسیار ثروتمند معرفی کرد و افزود: با وجود این که گلستان در بخش کشاورزی به‌عنوان یک قطب مهم کشور مطرح است کشاورزان در آن دارای مشکلات عدیده‎ای هستند.
این مسئول وضعیت کشاورزی را استان گلستان در گذشته بسیار متفاوت و مطلوب اعلام کرد و بیان داشت: گلستان نیاز به مدیریت درست و سرمایه‌گذاری دارد تا دوباره بتواند مانند گذشته فعال و پررونق در کشور ظهور یابد.
نورمفیدی ضمن تشریح واژه جهاد در عرف اسلامی اذعان داشت: این کلمه به ‌معنای تلاش و کوشش و در میدان اقتصادی به‌معنای جنگ است و جنگ ما رونق اقتصاد ما در راستای آن تولید قوی است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول