اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درآستانه دیدار شهرداری اراک با مس سرچشمه در جام حذفی فوتبال؛

دست‌نشان: مس سرچشمه برای ما ناشناخته‌ است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک با اشاره به اینکه ابهاماتی وجود دارد که تیم مس سرچشمه با بازیکنان اصلی خود به اراک نیاید، گفت: با این شرایط از این تیم برغم حضور در لیگ برتر، نمی‌توانیم شناخت خوبی داشته باشیم.

دست‌نشان: مس سرچشمه برای ما ناشناخته‌ است
نادر دست‌نشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک در مورد شناختش از تیم مس سرچشمه بیان کرد: تیم مس سرچشمه از تیم‌هایی است که چند سال در لیگ دسته اول بازی کرده است و در حال حاضر هم در لیگ برتر توپ می‌زند.
وی ادامه داد: اما ابهاماتی وجود دارد که این تیم با بازیکنان اصلی خود به اراک می‌آید یا با تیم دوم خود، که همین امر باعث شده که شناخت چندانی از این تیم نداشته باشیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک در مورد شرایط تیم خود قبل از بازی با مس سرچشمه در جام حذفی بیان داشت: بعد از پیروزی که مقابل فولاد یزد در لیگ یک کسب کردیم تمرینات خوبی را برگزار کردیم و آماده رویارویی با تیم مس سرچشمه هستیم.
دست‌نشان افزود: شهرداری اراک بازی‌های خود را در جام حذفی جدی می‌گیرد و اگر چه تمام تلاش و همت خود را در لیگ دسته یک برای صعود به لیگ برتر گذاشته، اما از ارایه بازی خوب خود عدول نمی‌کند.
وی درمورد وضعیت مصدومین تیمش گفت: به خاطر این که خشونت در بازی‌های لیگ آزادگان زیاد است در این بازی نمی‌توانیم از چند بازیکن اصلی خود به دلیل مصدومیت استفاده کنیم که امیدوارم مصدوم‌های تیم هرچه سریع‌تر برای بازی‌های در پیش‌رو بهبود یابند.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک در پایان در پاسخ به این سوال که با چه هدفی لیگ آزادگان را پیگیری می‌کنید اذعان داشت: ما به جام حذفی به چشم دیدارهای تدارکاتی برای آمادگی بیشتر بازیکنان، برای حضور در ادامه مسابقات جام آزادگان نگاه می‌کنیم، ولی بدمان هم نمی‌آید در این مسابقات خودی نشان دهیم، اما تمام حواسمان را به مسابقات لیگ معطوف کرده‌ایم.
گفتنی است از سری مسابقات جام حذفی تیم فوتبال شهرداری اراک فردا روز چهارشنبه 4 آبان ماه از ساعت 15 در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک میزبان مس سرچشمه کرمان می‌باشد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول