اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرکی در آستانه دیدار با داماش گیلان:

پیروزی مقابل داماش در جام حذفی ما را مصمم‌تر می‌کند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: اگر در مقابل تیم فوتبال داماش به برتری برسیم جام حذفی را جدی‌تر دنبال می‌کنیم.

پیروزی مقابل داماش در جام حذفی ما را مصمم‌تر می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین فرکی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهر رشت برای بنده تداعی کننده ناصر حجازی اسطوره فوتبال ایران است.
وی با بیان اینکه پس از سال‌ها در خدمت تیم نفت هستم، افزود: فردا نخستین بازی جام حذفی را مقابل تیم فوتبال داماش انجام می‌دهیم و تجربه خوبی برای تیم فوتبال نفت تهران است.
فرکی جام حذفی سال گذشته را برای تیم فوتبال نفت تهران دارای اهمیت ندانست و تصریح کرد: امسال نخستین بازی جام حذفی را مقابل تیم فوتبال داماش انجام می‌دهیم و موقعیت تیم داماش با برد هفته گذشته بهتر شده و وضعیت بهتری پیدا کرده است.
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران نگاه این تیم به جام حذفی را جدی‌تر عنوان کرد و ابراز داشت: اولویت نخست ما در سال جاری مسابقات لیگ برتر است و در حال حاضر در جایگاه خوبی قرار داریم.
وی با اشاره به اینکه امسال به جام حذفی توجه داریم، گفت: امیدواریم در مقابل تیم فوتبال داماش به پیروزی برسیم.
فرکی با تاکید براینکه در مقابل داماش به دنبال پیروزی هستیم، خاطرنشان کرد: امسال به اهداف دیگری نیز فکر می‌کنیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران جوانان این تیم در لیگ برتر را آسیب‌پذیر خواند و اذعان داشت: اگر در مقابل تیم فوتبال داماش به برتری برسیم جام حذفی را جدی‌تر دنبال می‌کنیم.
وی به بازی سخت تیم فوتبال داماش در مقابل تیم فوتبال پیروزی اشاره کرد و بیان داشت: شاید این تیم نگاه ما را داشته باشد.
فرکی جام حذفی را فضای خوبی برای آزمایش در میدان‌های دیگر توصیف کرد و افزود: برای بازی در مقابل تیم فوتبال داماش دو مصدوم داریم ضمن اینکه وضعیت سه بازیکن نیز مناسب نیست و آسیب آنها جدی است.
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی بازی را برای هر تیمی متفاوت می‌کند، تصریح کرد: چاره‌ای نداریم و باید بازی را در زمین چمن مصنوعی انجام دهیم.
وی با بیان اینکه تنها تیمی هستیم که در لیگ برتر تماشاچی نداریم، اظهار داشت: با دیدن تماشاچی در زمین بازی خوشحال می‌شویم.
فرکی نداشتن تماشاچی برای تیم فوتبال را دارای نکات مثبت و منفی معرفی کرد و گفت: اگر تیم نتیجه بگیرد تماشاچی آن را تشویق کرده و موجب امیدواری بازیکنان می‌شود و روحیه می‌گیرند.
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم در لیگ برتر به جایگاه بهتری دست پیدا کنیم، اذعان داشت: هیچ وقت منفی به قضا نگاه نمی‌کنیم و بسیاری از تیم‌ها بودند که به لیگ برتر آمدند و به جایگاه بالایی رسیدند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول