اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/موفقیت تیم‌های تبریزی در دور سوم جام حذفی/

4 تیم تبریزی در جدول جام حذفی ایران

خبرگزاری فارس: دور سوم جام حذفی ایران با موفقیت تیم‌های تبریز همراه بود تا در دور چهارم این رقابت‌ها چهار تیم تبریزی در جدول مسابقات حضور داشته باشند.

4 تیم تبریزی در جدول جام حذفی ایران
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در دور سوم این رقابت‌ها، ماشین‌سازی تبریز میزبان تربیت یزد بود که تیم «برگی زر» از حضور در تبریز انصراف داده تا ماشین‌سازی به دور چهارم این رقابت‌ها صعود کند.
ماشین‌سازی در دور دوم نیز با انصراف تیم آلومینیوم هرمزگان راهی مرحله بعد شده بود، ماشین‌سازی در دور چهارم به مصاف تیم لیگ برتری تیم شهرداری تبریز می‌رود.
تیم‌های لیگ برتری از دور چهارم در این رقابت‌ها در جدول گنجانده شده و شهرداری تبریز در ورزشگاه یادگار امام میزبان ماشین‌سازی تبریز است.
پیروز این بازی به احتمال فراوان به مصاف ملوان بندرانزلی یا شاهین بوشهر خواهد رفت.
تیم ماشین‌سازی در سال 70 با شکست دادن تیم استقلال تهران تا مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کرد اما در مصاف با پرسپولیس تهران شکست خورد تا از صعود به دیدار پایانی این رقابت‌ها بازماند.
اما تیم گسترش فولاد تبریز در دور سوم رقابت‌های جام حذفی در یک بازی برتر موفق شد تیم استیل‌آذین سمنان را با سه گل مغلوب کرده و راهی دور چهارم شود.
تیم گسترش فولاد تبریز در دور دوم این رقابت‌ها نیز در نیشابور تیم صنایع الکتریک این شهر را با نتیجه 3 بر 2 مغلوب کرده بود.
فینالیست جام حذفی ایران در سال 88 در دور چهارم به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت. این دو تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی دو سال پیش مقابل هم قرار گرفتند که تیم گسترش فولاد تبریز با دو گل ذوب آهن اصفهان را مغلوب کرد حالا آبی‌پوشان تبریزی برای تکرار پیروزی خود وارد میدان شده و سبزپوشان اصفهانی نیز در اندیشه انتقام خواهند بود.
تراکتورسازی تبریز نیز در دور چهارم به مصاف تیم شهرداری یاسوج می‌رود، تراکتورسازی در سال‌های 55 و 73 به دیدار پایانی جام حذفی ایران راه یافت اما با واگذاری دیدار فینال از قهرمانی در این رقابت‌ها بازماند.
در مسابقات حذفی ایران، شش تیم از تبریز حضور داشتند که در دور اول موسسه مصطفی‌لو و در دور دوم گسترش فولاد سهند با شکست مقابل رقبای خود از ادامه این رقابت‌ها بازماندند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول