اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

جشنواره رویش با رویکرد فرهنگ رضوی برگزار شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی خواستار برگزاری جشنواره هشتم فیلم کوتاه دینی رویش به صورت بین‌المللی با رویکرد فرهنگ و سیره رضوی شد.

جشنواره رویش با رویکرد فرهنگ رضوی برگزار شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمود صلاحی در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش که در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: هنر بهترین قالب برای ماندگاری مفاهیم بلند و عمیق دینی در جامعه است و هرچه با استفاده از این ظرفیت تولید شود تاثیرگذارتر است.
وی افزود: با استفاده از ظرفیت هنر می‌توان مواریث تاریخی، فرهنگی، معنوی، ملی خود را ماندگار و با زبان بهتری به نسل جوان منتقل نمود.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به برگزاری موفق هفت دوره این جشنواره گفت: حال که این جشنواره در سال آینده به ایستگاه هشتم خود می‌رسد خوب است که به صورت بین‌المللی برگزار شود و به موضوع توسعه و ترویج فرهنگ و سیره رضوی در دنیا بپردازد.
صلاحی با تاکید بر پرداختن به مفاهیم دینی و آموزه‌های اسلامی در قالب هنر، تصریح کرد: هنرمندان باید از این موقعیت بهره جسته و در راستای انتقال ارزش‌های معنوی به نسل جوان و تمام عاشقان دین و دیانت استفاده کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به خیزش‌های اسلامی در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: بیداری اسلامی و خیزش‌هایی که اتفاق افتاده نشات گرفته از انقلاب اسلامی است و سبب ایجاد تحول جدی در منطقه به ویژه کشورهای اسلامی شده است.
استاندار خراسان رضوی پرداختن به موضوع بیداری اسلامی در جشنواره هفتم را از جمله نکات مهم و برجسته این جشنواره دانست و افزود: استکبار و دنیای غرب به دنبال ایجاد خاورمیانه جدید مطابق با خواسته و امیال خود بودند که با موج بیداری اسلامی صورت گرفته، خاورمیانه اسلامی در حال شکل گرفتن است.
محسن مومنی شریف، رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی نیز برگزاری این جشنواره را فرصت مغتنمی برای بروز استعدادها و خلاقیت‌ها در عرصه تولید فیلم کوتاه با محوریت دین دانست.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول