اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

جشنواره رویش باید رویش تفکرات فرهنگی فیلم‌ساز باشد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جشنواره فیلم رویش باید رویش تفکرات و اندیشه فرهنگی فیلم‌سازان را در پی بگیرد.

جشنواره رویش باید رویش تفکرات فرهنگی فیلم‌ساز باشد
حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا در حاشیه برگزاری هفتمین جشنواره فیلم رویش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار داشت: این نوع جشنواره‌ها که سبقه دینی دارد و نگرش بر سمت مبانی دینی را دنبال می‌کند در نوع خود مطلوبیت خوبی دارد و مورد استقبال همه مردم قرار می‌گیرد و تاثیرات خوبی در فیلم‌سازان ایجاد می‌کند.
نماینده مردم نیشابور در مجلس افزود: برگزاری جشنواره فیلم رویش در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از اهالی هنر واقع شده است که مهم‌ترین رسالت آن تقویت بنیه فرهنگی دینی هنرمندان است.
وی گفت: پرداختن به مقوله بیداری اسلامی در این دوره مخاطبان زیادی را به این جشنواره کشاند به طوری که از اهمیت والایی برخوردار است همچنان تحولات اخیر منطقه تاثیر بسزایی در این بیداری داشته است.
سبحانی‌نیا با بیان اینکه مجلس از اینگونه فعالیت‌های دینی حمایت می‌کند، گفت: با توجه به تاثیرات سینما بر همه اقشار جامعه و ساخت فیلم‌های فاخر دینی در عرصه سینما این نوید را می‌دهیم که در پروژه‌های در حال ساخت دیگر که اینگونه کشش بسیار زیادی دارند مجلس از آنان حمایت کند.
نماینده مردم نیشابور در مجلس، ادامه داد: برگرفتن داستان‌ها از قصص قرآنی و کتب معتبر مانند سریال امام علی(ع)، و مختارنامه می‌تواند اندیشه بزرگی را در ذهن جامعه و به‌ویژه جوانان منتقل کند.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول