اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد کرمان:

دانشگاه آزاد در آستانه رقابت بین‌المللی قرار دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان گفت: هم‌اکنون دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه رقابت بین‌المللی قرار گرفته است.

دانشگاه آزاد در آستانه رقابت بین‌المللی قرار دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد کرمان، دادخدا غضنفری در جمع اساتید و مدیران این واحد دانشگاهی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه رقابت بین‌المللی قرار گرفته و با ایجاد واحدهای علوم و تحقیقات در استان‌های کشور تولدی دوباره در این مجموعه عظیم علمی و پژوهشی انجام شده است.
وی افزود: نقش مؤثر دانشجویان، اساتید و کارمندان در راستای پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه آزاد اسلامی بر همگان روشن است و تقویت تحصیلات تکمیلی در واحدهای دانشگاهی و فکر هوشمندانه ایجاد شعبه‌های علوم و تحقیقات موجب شده تا از خروج ارز از کشور جلوگیری شود.
غضنفری تصریح کرد: لازم است ظرفیت‌های دانشگاه از طریق رسانه‌ها و شیوه‌های نوین تبلیغاتی به جامعه معرفی و تبیین شود و در همین راستا ستاد سی‌امین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در سطوح ملی، منطقه‌ای و استانی شکل یافته و در واحد کرمان نیز با مشارکت فعال استادان، دانشجویان، کارمندان و فارغ‌التحصیلان برنامه‌هایی در دست مطالعه و اقدام است.
وی بیان کرد: در همین راستا ستاد استانی سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان کرمان به ریاست دبیر منطقه هفت و عضویت جمعی از رؤسای واحدها و کارشناسان در سطح کشور به عنوان الگو و نمونه برای سایر استان‌ها از نظر طرح و برنامه مطرح شده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی گفت: برای جذب بیشتر مخاطبان در بازار رقابت آموزش عالی لازم است، فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان و اساتید به مردم و به ویژه خانواده دانشجویان تفهیم و تبیین شود.
حجت‌الاسلام علی حسینی مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان اظهار داشت: باید ضمن حفظ شأن و جایگاه دانشگاه در راستای ارتقای سطح علمی، آموزشی و فرهنگی و حفظ و نگهداری از سرمایه‌های مادی و معنوی دانشگاه تلاش کنیم.
حسن شهابی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: معرفی خدمات پژوهشی و علمی دانشگاه نباید صرفا در قالب یک هفته یا دهه خلاصه شود بلکه ضرورت دارد به صورت مداوم و منظم این نوع اطلاع‌رسانی در جریان باشد و اطلاع‌رسانی در خارج از دانشگاه از اهمیت بیشتری برخوردار است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول