اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر آمل:

پروژه‌های شهری آمل نیازمند توجه استانی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آمل گفت: پروژه‌های شهری آمل که از اعتبارات استانی برخوردار است نیازمند توجه ویژه است.

پروژه‌های شهری آمل نیازمند توجه استانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علی قاسمی شب گذشته در دیدار با مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری مازندران با اشاره به اینکه نگاه شخصی در این شورا به حداقل رسیده، اظهار داشت: منفعت شهری در تصمیم‌گیری‌های شورا به صورت صددرصدی لحاظ می‌شود.
وی با بیان اینکه مجموعه شهرداری و شورای شهر آمل به دلیل اعتمادی که به یکدیگر دارند تصمیماتشان نیز یکی است، افزود: این مجموعه خواسته‌های بلند و معقولی برای توسعه شهری آمل دارد.
قاسمی با تاکید بر اینکه تیم جوان شهرداری آمل تاکنون به خوبی از عهده مدیریت شهری در آمل برآمده است، یادآور شد: این حس مسئولیت موجب حضور پررنگ و چشمگیر مردم در افتتاح پروژه‌ها شده است.
این مسئول با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم تا پایان سال دو پروژه مهم دیگر در شهر آمل را نیز با سرعت هر چه بیشتر به اتمام برسانیم، عنوان کرد: این پروژه‌ها از اعتبارات استانی نیز برخوردار است که امیدواریم در تبصره 13 استان به آن توجه ویژه شود.
شهردار آمل نیز در سخنانی با اشاره به اینکه جابه‌جایی‌های صورت گرفته در مجموعه شهرداری آمل موجب حضور نیروهای جوان و بی‌منت شده، گفت: امروز پس از هشت ماه، تقریبا 20 مدیر شهرداری آمل جابه‌جا شده‌اند که امیدواریم این شوک بتواند در امر توسعه شهری موثر باشد.
احمد امیرسلیمانی با تاکید بر اینکه بسیاری از پروژه‌های شهری به دلیل اعتماد شورای شهر و مردم به شهری به سرعت انجام شده، یادآور شد: انجام شدن به موقع و به سرعت پروژه‌ها در شهر به دلیل ارائه کار تیمی از سوی این مجموعه بوده است.
عضو شورای اسلامی شهر آمل نیز با اشاره به اینکه باید از نگاه ویژه استانی به مجموعه شهری آمل تشکر کرد، یادآور شد: امیدواریم این نگاه تقویت شود و تداوم آن بتواند توسعه بیشتر این شهر را موجب شود.
سیدمحمد پژومان با بیان اینکه مردم انتظار دارند مسئولان بالادستی در افتتاحیه‌های مهم شهرشان حضور داشته باشند، متذکر شد: امیدواریم حضور استاندار مازندران در برنامه‌های شهری آمل افزایش داشته باشد.
قاسمی حامدی عضو دیگر شورای اسلامی شهر آمل نیز خواستار از سرگیری جلسات شورای وحدت و توسعه شهر شد و اذعان داشت: این جلسات باید حداقل ماهی یک بار برگزار شود و مشکلات شهری برای همیشه پایان داده شود.
انتهای‌ پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول