اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماهه نخست سال ‌جاری؛

6770 تماس 110 در گچساران و باشت عملیاتی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان‌های گچساران و باشت گفت: در شش ماهه نخست سال‌جاری، مردم بیش از هشت هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 این دو شهرستان داشته‌اند که شش هزار و 770 مورد آن عملیاتی شده است.

6770 تماس 110 در گچساران و باشت عملیاتی شد
سرهنگ قدرت‌الله بیعت‌اصل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار داشت: امنیت یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین نیازهای بشریت است.
وی با بیان اینکه با همکاری و پشتیبانی مردم در شش ماهه نخست امسال کارهای خوبی در راستای برقراری نظم و امنیت در شهرستان‌های باشت و گچساران صورت گرفته، ابراز داشت: برخورد با هنجارشکنان و مزاحمان خیابانی و  اراذل و اوباش، انهدام باندهای توزیع مواد مخدر، جمع‌آوری سلاح‌های سرد، برقراری امنیت مدارس و توقیف خودرو و موتورسیکلت‌های مزاحم و دستگیری سارقین از جمله این اقدامات بوده است.
این مقام ارشد انتظامی در شهرستان‌های باشت و گچساران با اشاره به اینکه با تلاش‌های پیگیر نیروی انتظامی در شش ماهه نخست سال جاری برخی از جرایم در این دو شهرستان کاهش یافته است، بیان کرد: در این مدت نزاع‌ها و درگیری دسته جمعی 57 درصد، قتل 50 درصد، سرقت منزل پنج درصد، سرقت احشام و خودرو 8 درصد و کیف قاپی سه درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش داشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان‌های باشت و گچساران با بیان این‌که برخی افراد آگاهانه یا نا‌آگاهانه در مراسم‌های عروسی اقدام به تیراندازی می‌کنند، عنوان کرد: این کار خلاف قانون است و توسط مبلغین و بزرگان دینی هم نهی شده و در صورت مشاهده با مسببین طبق قانون برخورد می‌شود.
بیعت‌اصل در ادامه به تماس‌های مردم با تلفن مرکز 110 اشاره کرد و افزود: در این مدت مردم در شهرستان‌های باشت و گچساران بیش از ۸ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 داشته‌اند که از این تعداد ۶ هزار و 770 مورد توسط واحدهای پلیس عملیاتی شده و مابقی نیز ارشاد، راهنمایی و یا تذکر داده شده‌اند.
وی با بیان اینکه شعار هفته نیروی انتظامی امسال "سهم من در آسایش و آرامش" بود از آحاد مردم به ویژه مسئولان و رسانه‌ها خواست تا در برقراری نظم و امنیت مطلوب با نیروی انتظامی همکاری کنند.
بیعت‌اصل بیان داشت: شهرستان‌های باشت و گچساران جز بهترین و امن‌ترین شهرهای کشور و استان هستند.
این مقام مسئول در شهرستان‌های باشت و گچساران تصریح کرد: پلیس همواره با قاطعیت در برابر هنجارشکنان اراذل و اوباش و افراد شرور ایستاده و اجازه قد علم کردن به آن‌ها را نخواهد داد.
فرمانده انتظامی گچساران و باشت با بیان اینکه دشمن وقتی در جبهه‌های مختلف نظامی سیاسی و اقتصادی شکست خورد و نتوانست به کشور ضربه بزند در قالب جنگ نرم سعی دارد به نظام ضربه بزند، متذکر شد: دشمن در جنگ نرم ارزش‌ها و اعتقادات ما را هدف قرار داده است.
بیعت‌اصل در پایان اذعان داشت: یکی از این برنامه‌های دشمن شبیخون فرهنگی است که رهبر انقلاب چندین سال قبل نسبت به آن هشدار دادند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول