اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

استقرار ادارات مهم‌ترین اولویت آبپخش است

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: استقرار ادارات مهم‌ترین اولویت آبپخش است.

استقرار ادارات مهم‌ترین اولویت آبپخش است
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز عصر امروز در نشست با مسئولان بخش آبپخش اظهار داشت: استقرار ادارات و نهادهای مختلف از مهم‌ترین اولویت‌های این منطقه است و تلاش دسته‌جمعی همه مسئولان برای این مهم انجام می‌شود.
وی افزود: آبپخش دارای ظرفیت بسیار بالایی برای رشد و پیشرفت است  باید با تلاش مضاعف برای رسیدن به اهداف تلاش کنیم.
بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: دولت‌های خدمتگزار نهم و دهم فعالیت‌های زیادی و در برخی موارد کاملا بی‌نظیر در راستای خدمت‌رسانی به تمامی اقشار و آحاد میهن اسلامی انجام داده است.
خرم‌روز ابراز داشت: بخش آبپخش به دلیل نوپابودن با مسائل و مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند که با همکاری و همدلی مسئولان می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن در راستای حل آنها گام برداشت.
وی بیان داشت: در دولت توجه خاصی به مسائل فرهنگی شده و تمامی مسئولان بعنوان یکی از اولویت‌‌های کاری خود توجه و رسیدگی به مسائل فرهنگی را قرار داده‌اند و بخش آبپخش از لحاظ فرهنگی در جایگاه مطلوبی در استان قرار دارد.
خرم‌روز ادامه داد: در ماه‌های اخیر برای توسعه انجام فعالیت‌های فرهنگی تلاش‌هایی برای استقرار اداره تبلیغات اسلامی در بخش آبپخش انجام داده‌ایم و مسئولان موافقت خود را منوط بر تحویل ساختمان برای دایر کردن این اداره اعلام کرده‌اند.
این مسئول در ارتباط با وضعیت دادگاه آبپخش گفت: تمامی مراحل استقرار دادگاه انجام شده و در آینده نزدیک با تعیین قاضی شاهد استقرار دادگاه عمومی در بخش آبپخش خواهیم بود.
بخشدار آبپخش در ارتباط با تلاش برای حل مشکلات آموزش و پرورش بخش آبپخش یادآور شد: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی عبادتی بزرگ است و حال که توفیق خدمتگذاری به مردم ولایتمدار بخش آبپخش را به دست آورده‌ایم از تمام توان برای کاستن از مشکلات ایشان و پیشرفت این بخش بهره خواهیم برد.
خرم‌روز اذعان داشت: در آینده‌ نزدیک شاهد استقرار اداره ناحیه گاز در بخش آبپخش خواهیم بود که این امر با توجه به روند سریع گازکشی به شهر آبپخش گامی مهم در راستای حل مشکلات شهروندان است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول