اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنف کشاورزان دشتستان:

توزیع آب کشاورزی آبپخش مطلوب نیست

خبرگزاری فارس: رئیس صنف کشاورزان دشتستان گفت: با وجود افزایش آب‌بها اما توزیع آب کشاورزی آبپخش مطلوب نیست.

توزیع آب کشاورزی آبپخش مطلوب نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علی احمدی در جمع نمایندگان باغداران و مسئولان این شهرستان اظهار داشت: کشاورزان دشتستانی به ویژه نخلداران با مشکلات و مسائل فراوانی روبرو هستند که باید برای حل این مسائل و مشکلات تلاش شود.
وی یادآور شد: افزایش حق‌آبه در سال زراعی جدید یکی از مسائل و مشکلاتی است که کشاورزان و باغداران با آن روبرو هستند و زمینه نگرانی خاطر ایشان را بوجود آورده و انتظار داریم با تعامل سازنده مسئولان استان و شهرستان با کشاورزان شاهد حل این مسئله باشیم.
رئیس صنف کشاورزان دشتستان افزود: در سال‌ جاری مدیریت مطلوب در زمینه توزیع آب کشاورزی صورت نگرفته و با توجه به حجم آب موجود باغداران کشاورزی از نحوه و میزان آبیاری رضایت نداشته‌اند.
احمدی ادامه داد: به عنوان خدمتگزار کشاورزان منطقه تلاش در راستای حل مشکلات کشاورزان و کاستن از میزان آنها را وظیفه خود می‌دانم و در این مسیر نیز تلاش خواهم کرد.
این مسئول تصریح کرد: از ابتدای پذیرش مسئولیت صنف کشاورزان شهرستان دشتستان در تمام جلسات استانی و شهرستانی حضور یافته‌ام و با بیان و انعکاس مشکلات کشاورزان شهرستان دشتستان از حقوق ایشان دفاع کرده‌ام.
رئیس صنف کشاورزی شهرستان دشتستان عنوان داشت: افزایش آب‌بها در جلسه‌ای بدون حضور نمایندگان باغداران و صنف که با مشکلات آشنا هستند صورت پذیرفته و امیدواریم مسئولان با پاسخ‌های قانع‌ کننده دلایل منطقی خود در ارتباط با افزایش میزان آب‌بها را بیان کنند.
علی احمدی با اشاره به خواسته‌های کشاورزان در ارتباط با پرداخت آب‌بها اذعان داشت: خواسته کشاورزان که در مراحل متعدد آن را بیان کرده‌ایم، دریافت آب‌بها به صورت مرحله‌ای ا‌ست.
 وی افزود: از مسئولان شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان می‌خواهیم به جای دریافت آب‌بهای سه دور آبیاری در ابتدای سال زراعی، پس از انجام هر دور آبیاری وجه مربوط را از کشاورزان تحویل گیرند.
احمدی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش در ماه‌های اخیر با تلاش‌های مکرر خود در راستای حل مشکلات کشاورزان تلاش فراوانی داشته‌اند که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول