اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار عسلویه:

میزان تخصیص اعتبارات در گرو تعداد خانوارهاست

خبرگزاری فارس: بخشدار عسلویه گفت: تخصیص اعتبارات به میزان جمعیت و تعداد خانوارها بستگی دارد بنابراین به هر میزان که آمارها دقیق‌تر باشد بهتر می‌توانیم خدمت‌رسانی کنیم.

میزان تخصیص اعتبارات در گرو تعداد خانوارهاست
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عبدالله نادری در بازدید از روند اجرای سرشماری نفوس و مسکن در بندر عسلویه اظهار داشت: عسلویه قطب اقتصادی و انرژی کشور و خاورمیانه است و طی چند سال گذشته شاهد رشد و توسعه این منطقه بوده‌ایم.
وی افزود: صنعت نفت توجه لازم را به مناطق پیرامونی دارد و سازمان منطقه ویژه در سال جاری همکاری مطلوبی برای رشد و توسعه منطقه عسلویه و روستاهای اطراف داشته است.
بخشدار عسلویه بر نقش مهم آمار و اطلاعات در روند توسعه تاکید کرد و یادآور شد: یکی از راه‌های کمک به برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در سطح کلان کشوری و استانی و همچنین منطقه‌ای، سرشماری و آمار دقیق است.
نادری خاطرنشان کرد: همه فرهنگیان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم و مسئولان باید در این سرشماری همکاری کنند.
وی از مشارکت 120 نفر در سرشماری نفوس و مسکن در عسلویه خبر داد و افزود: همکاری با ماموران سرشماری امری لازم است، چرا که فواید سرشماری در روند پیشرفت کشور بر هیچ کس پوشیده نیست.
بخشدار عسلویه تصریح کرد: تخصیص اعتبارات عمرانی و سایر اعتبارات به میزان جمعیت و تعداد خانوارهای هر شهر و روستا و بخش بستگی دارد و به هر میزان که آمارها دقیق‌تر باشد بهتر می‌توانیم خدمت‌رسانی کنیم.
نادری بیان داشت: از ماموران سرشماری نیز می‌خواهیم حوصله و صبر لازم را داشته باشند و با دقت و حساسیت در جمع‌آوری اطلاعات و آمار همکاری کنند.
وی اذعان داشت: امسال چند طرح مهم هادی در روستاهای منطقه عسلویه اجرایی می‌شود و آبرسانی و برق‌رسانی و نوسازی و بهسازی شبکه‌های آبرسانی نیز در دستور کار قرار دارد.
نادری ابراز داشت: تسطیح زمین‌های ورزشی روستایی و تجهیز سالن‌های موجود نیز از دیگر برنامه‌هایی است که امسال اجرایی می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول