اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر خبر داد:

120 نفر کار سرشماری در پلدختر را به عهده دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدختر گفت: 120 نفر عوامل اجرایی با 18 خودرو اجرای عملیات سرشماری عمومی نفوس و مسکن را در شهرستان پلدختر برعهده دارند.

120 نفر کار سرشماری در پلدختر را به عهده دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی امروز در مراسم زنگ سرشماری که به صورت نمادین در مدرسه راهنمایی پسرانه شاهد شهر پلدختر نواخته شد، گفت: با داشتن آمار و اطلاعات درست دولت می‌تواند خدمات بهتری را ارایه کند و با این مهم کشور مسیر رشد را به سرعت طی می‌کند.
رشیدی تصریح کرد: دولت نهم و دهم گام‌های موثر و اقدامات مهم و جهشی و رو به پیشرفت زیادی را انجام داده است که شاهد آن بوده‌ایم که طرح بزرگ و ملی سرشماری سال 90 نیز یکی از اقدامات جهشی است که در دولت دهم محقق می شود.
وی افزود: سرشماری یک فرایند و گامی بلند در راستای اعتلای کشور و کسب آمار، سرعت، دقت، نحوه ارتباط شاخص‌های اصلی و ارتباط مناسب با مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.
فرماندار پلدختر گفت: طرح سرشماری نفوس و مسکن برگ زرینی در نظام جمهوری اسلامی است.
 آمارگیران باید در سرشماری صحت، دقت، امانتداری و عدالت را رعایت کنند، زیرا مبنای تمام برنامه‌ریزی‌های دولت آمار بوده و از مهم‌ترین شاخص‌های جمعیتی کشور به شمار می‌رود.
وی گفت: برای اجرای موفقیت‌آمیز این طرح شهرستان و مجموعه مدیران و عوامل اجرایی آمادگی کامل کار دارند سرشماری نفوس و مسکن را منطبق با تمام استانداردهای ملی امروز هم‌زمان با سراسر کشور در شهرستان پلدختر با تمام آغاز کند.
وی افزود: آمار پایه همه برنامه‌ریزی‌ها است و برای رسیدن به اهداف افق 1404 و برخوردار از سلامت با فرصت‌های برابر و دور از تبعیض و فقر نیازمند آمار و اطلاعات و برنامه‌ریزی صحیح هستیم که این مهم از طریق سرشماری جمع‌آوری می‌شود.
رشیدی از مردم خواست با پاسخ صحیح و درست به سئوالات ماموران سرشماری موجبات بدست آوردن آمار و اطلاعات دقیق از وضعیت اجتماعی و اقتصادی شهرستان را فراهم آورند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول