اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی جشنواره فیلم رویش:

جشنواره رویش با نگاه به آینده فراملی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی جشنواره فیلم رویش گفت: با نگاه به آینده و برنامه‌ریزی‌های دقیق جشنواره رویش در سطح کشور فراملی می‌شود.

جشنواره رویش با نگاه به آینده فراملی می‌شود
فرید فرخنده‌کیش در حاشیه هفتمین جشنواره فیلم رویش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: شهر مشهد با توجه به موقعیت مذهبی و جمعی توانایی‌هایی خاصی که  در بین شهرهای مذهبی ایران دارد بهترین مکان برای برگزاری این جشنواره است.
مدیر اجرایی جشنواره فیلم رویش افزود: نه تنها این جشنواره شایستگی این شهر را دارد بلکه جشنواره فیلم امام رضا (ع) هم در این شهر باید برگزار شود چرا که مکان اصلی آن است.
وی خاطر نشان کرد: آنچه با عنوان جشنواره‌های فیلم دینی با عنوان دین و با موضوع امام رضا (ع) برگزار می‌شود به گونه‌ای مامن سینما در کشور شده است.
فرخنده‌کیش بیان داشت: مهم‌ترین اقدامی که این جشنواره با توجه به بحث فراملی و جهانی شدن انجام داد کشورهای اسلامی را در گزینه و اولویت خود قرار داد و این اتفاق همزمان با موضوع بیداری اسلامی همزمان شد که در کنار این موضوع مسئولان جشنواره تصمیم بر این گرفتند که این موضوع مهم را در این جشنواره جای دهند.
وی با اشاره به کیفیت آثار راه یافته به جشنواره رویش، ادامه داد: نسبت به دوره‌های قبل آثار راه یافته رشد مناسبی داشت ولی کافی نبود همچنین نگاه به فیلم‌های موضوعی در جشنواره‌های این چنینی سبب قوام آن می‌شود.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول