اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی دستگیری عوامل سرقت‌ طلافروشی‌های مشهد؛

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی از فرمانده نیروی انتظامی تقدیر کرد

خبرگزاری فارس: جواد آرین‌منش رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در نامه‌ای خطاب به سردار احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری عوامل اصلی باند سرقت‌های مسلحانه طلافروشی‌های مشهد تشکر کرد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی از فرمانده نیروی انتظامی تقدیر کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد آرین‌منش رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در نامه‌ای خطاب به سردار احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی کشور به دلیل دستگیری عوامل اصلی باند سرقت‌های مسلحانه طلافروشی‌های مشهد تشکر کرد.
در این نامه‌ آمده است: دستگیری عوامل اصلی باند سرقت‌های مسلحانه طلافروشی‌های مشهد سبب مسرت و آرامش مردم سلحشور و همیشه در صحنه مشهد مقدس شد.
این نامه می‌افزاید: اگرچه دستگیری عوامل این باند شرور و آدم‌کش و جانی که از سال 1383 تاکنون مبادرت به 19 فقره سرقت مسلحانه کرده‌اند به‌طول انجامید و انتظار سرعت بیشتری در این زمینه بود در مجموع اقدامی ارزشمند و آرامش بخش بود که قطعا سبب تسلی خاطر بازماندگان کشته‌شدگان، و همچنین آسیب‌دیدگان این حوادث تلخ و کسبه محترم شهر مشهد خواهد بود.
در این نامه آمده است: امنیت و آرامش یکی از اصلی‌ترین نیازهای هر جامعه و پیش نیازی برای تحقق اهداف بلند انسانی و دست‍یابی به جامعه‌ای متعالی و عدالت محور است.
این نامه می‌افزاید: ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به جنابعالی فرماندهی پلیس خراسان رضوی و همکارانشان که با تلاش شبانه‌روزی خود این پیروزی را رقم زدند، بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر مجمع نمایندگان خراسان را از تمام تلاش‌گران صدیق پلیس و نیروی انتظامی خراسان اعلام می‌کنیم.
انتهای پیام/ر30                                                                                         
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول