اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی گروه علوم اجتماعی دانشگاه مازندران:

مازندران میزبان همایش ملی دین و علوم انسانی ‌شد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی گروه علوم اجتماعی دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران از میزبانی این دانشگاه برای برگزاری همایش ملی دین و علوم انسانی شد.

مازندران میزبان همایش ملی دین و علوم انسانی ‌شد
قربانعلی ابراهیمی عضو هیئت علمی گروه علوم اجتماعی دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس در شهرستان بابلسر بیان داشت: همایش ملی دین، دانشگاه و علوم انسانی اسفندماه سال جاری به میزبانی دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران برگزار می‌‌شود.
وی خاطرنشان کرد: مقدمات کار طی نشست‌هایی در حال پیگیری است و مواردی نظیر راه‌اندازی سایت و دبیرخانه همایش به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.
عضو هیئت علمی گروه علوم اجتماعی دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران تصریح کرد: همایش ملی دین، دانشگاه و علوم انسانی با حضور بزرگان عرصه علوم انسانی و با محورهای دانشگاه، جامعه و فرهنگ، اخلاق، ایمان و معنویت، دانشگاه و سیاست، تاریخ و تمدن اسلامی و دانشگاه و حوزه برگزار می‌شود.
این مسئول در پایان اذعان داشت: دبیرخانه این همایش به‌زودی در دانشکده علوم انسانی و اجتماعی واقع در پردیس بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی استان مازندران فعالیت خود را آغاز می‌کند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول