اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه کنگان:

افراد بد‌حجاب چهره شهر را زشت کردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کنگان از رواج بدحجابی در کنگان انتقاد کرد.

افراد بد‌حجاب چهره شهر را زشت کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام ابراهیم سبحانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه کنگان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: باید خود را در برابر خدا خالص کنیم و به دور از ریا و دورویی باید عبادت خالق را به خوبی انجام دهیم و باید از گناهان دوری کنیم.
وی به استقبال بی‌نظیر مردم کرمانشاه از رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: این حضور باشکوه مردم کرمانشاه باعث شکست دشمنان می‌شود و این نعمت الهی جای تقدیر فراوان دارد.
امام جمعه موقت کنگان با اشاره به معارفه فرماندار جدید کنگان خاطرنشان کرد: جناب تبرکی در دوران خدمت در فرمانداری کنگان عملکرد مطلوبی داشته و اقدامات زیادی برای پیشرفت کنگان برداشت و از فرماندار جدید نیز می‌خواهیم برای موفقیت کنگان از تمام ظرفیت موجود استفاده کند.
سبحانی در ادامه با تسلیت شهادت مصطفی خمینی(ره) تصریح کرد: شهادت آرزوی هر مومنی است و شهادت برای انسان باتقوا بزرگترین آرزوست.
وی در ادامه با اشاره به قیام وال‌استریت در آمریکا گفت: این قیام نشانه پیروزی مظلومان و افول سرمایه‌گذاری است و آمریکا و سایر نظام‌های سرمایه‌داری به وحشت افتاده‌اند.
خطیب جمعه کنگان به اتهامات آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: اتهام دست داشتن ایران در ترور سفیر عربستان در آمریکا تنها به رسوایی آمریکا و رژیم صهیونیستی انجامید و این ادعا در هیچ مرجع قانونی پذیرفتنی نیست.
سبحانی خاطرنشان کرد: آمریکا با این تهمت قصد دارد افکار عمومی آمریکا را از مشکلات داخلی خود منحرف کند و بدون تردید آمریکائی‌ها با این اعمال پلید خود را ذلیل‌تر می‌کنند.
وی در ادامه با انتقاد شدید از بدحجابی و بی‌حجابی در شهرستان کنگان بیان کرد: بیشتر مردم کنگان افرادی متدین و مومن و انقلابی هستند و برخی افراد بد‌حجاب چهره شهرستان را زشت می‌کنند که باید برخورد شایسته‌ای با این افراد صورت گیرد.
سبحانی افزود: برگزاری برخی مراسمات عروسی تبلیغ برای دشمن و تلاش برای شاد کردن شیطان است که باید جلوی این گونه مراسمات گرفته شود.
وی در ادامه خواستار رسیدگی بیشتر مسئولان به وضعیت بازنشستگان شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول