اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سا‌‌لروز شهادت امام جواد(ع)؛

40 مراسم سوگواری در بروجن برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن گفت: همزمان با شهادت امام جواد(ع) 40 مراسم سوگواری در بروجن برگزار می‌شود.

40 مراسم سوگواری در بروجن برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام مجید الهیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: این مراسم در مدارس، مساجد، حسینیه‌ها و مراکز فرهنگی این شهرستان برگزار می‌شود.
وی سخنرانی پیرامون شخصیت امام جواد(ع) و الگوهای رفتاری ایشان را از جمله موضوعات برگزاری این مراسم‌ها عنوان کرد و گفت: قرائت قرآن، مداحی و سینه‌زنی از برنامه‌های این مراسم است.
الهیان با بیان اینکه در هر یک از این مراسم افزون بر 60 نفر شرکت می‌کنند، گفت: این مراسم با همکاری تبلیغات اسلامی، هیئت‌ها، روحانیان، و هیئت امنای مساجد این شهرستان برگزار می‌شود.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن در ادامه همچنین از شرکت بیش از  70 بروجنی در دوره تربیت مبلغ خبر داد و گفت: این تعداد شامل 40 خانم و 30 آقاست.
الهیان با بیان اینکه شرکت کنندگان در این دوره با اصول تبلیغ در قرآن و سنت آشنا می‌شوند، گفت: این کلاس با هدف آموزش مبلغان و ارتقای سطح علمی آنان به مدت 120 ساعت برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی این طرح شامل دوره عمومی تربیت مبلغ، وهابیت، مسیحیت، فرقه‌های نوظهور، بهائیت، تربیت مربی کودک و نوجوان، ادبی و هنری، تربیت مربی قرآن و دوره فقه کاربردی است.
الیهان با بیان اینکه این دوره به مدت شش هفته برگزار می‌شود، افزود: در پایان دوره برگزاری آزمون به شرکت کنندگان مدرک اعطا خواهد شد. 
وی در ادامه اجرای فعالیت‎های فرهنگی و مذهبی را مهم‌ترین مشخصه مدارس صدرا برشمرد و گفت: اجرای برنامه‌های مختلف مذهبی و بزرگ‌داشت مناسبت‌های ملی و مذهبی از مشخصه‌های مدارس صدرا است.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن تاکید کرد: به منظور تقویت بنیه دینی دانش‌آموزان باید گفتمان‌های دینی با حضور روحانیان در مدارس صدرا برگزار شود.
وی از دبیران این آموزشگاه خواست تا در کنار آموزش علم، به تقویت باورهای دینی محصلان نیز توجه ویژه داشته باشند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول