اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس پیشگیری کاشان:

آمارگیران وارد حریم خصوصی مردم نشوند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس پیشگیری شهرستان کاشان گفت: آمارگیران از خانواده‌ها تنها مطالبی که از آنها خواسته شده دریافت کنند و نباید به حریم خصوصی آنان وارد شوند.

آمارگیران وارد حریم خصوصی مردم نشوند
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سرهنگ حسین زاهد صبح امروز در جمع مأموران سرشماری نفوس و مسکن این شهرستان اظهار داشت: آمارگیران به عنوان نمایندگان دولت در فعالیتی دولتی وارد می‌شوند که برای آنان در این فعالیت حد و مرزی تعیین شده است که نباید از آنچه که برای آنان مقرر شده پا را فراتر بگذارند.
وی بر وضعیت ظاهری و پوشش اسلامی مناسب آمارگیران تأکید کرد و افزود: آمارگیران باید رعایت حدود پوشش و حجاب اسلامی را داشته باشند و آموزه‌های دینی را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند. 
رئیس پلیس پیشگیری کاشان در ادامه از آمارگیران به ویژه بانوان خواست از ورود فردی به مناطق آسیب‌پذیری که برای نیروی انتظامی مطرح است، خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه مشکلی بلافاصله با نیروهای امنیتی تماس بگیرند.
وی همچنین از آمارگیران خواست در قبال خانواده‌هایی که به هر دلیل از دادن پاسخ به سؤالات مورد نیاز طفره می‌روند با سعه صدر برخورد کرده و با آنها وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند.
زاهد همچنین بر استفاده آمارگیران از البسه متحدالشکل تدارک دیده شده برای سرشماری تأکید و عنوان کرد: استفاده از البسه ویژه آمارگیری و ارائه کارت شناسایی می‌تواند آمارگیران را از افراد و اشخاص فرصت‌طلب که خود را به عنوان آمارگیر معرفی می‌کنند متمایز کرده و تشخیص آنان را برای مردم و مأموران انتظامی تسهیل کند.
وی اضافه کرد: رعایت تمام موارد ایمنی و اجرای قوانین توسط مأموران آمارگیر سبب می‌شود تا بستری برای افراد بزهکار و سودجو فراهم نشود و جلوی سوء استفاده‌های شخصی آنان نیز گرفته شود.
رئیس پلیس پیشگیری کاشان یادآور شد: نیروی انتظامی کاشان در مدت آمارگیری نفوس و مسکن از آمارگیران در قالب تیم‌های محسوس و غیرمحسوس حمایت می‌کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سرشماری نفوس و مسکن شهرستان کاشان از امروز همزمان با سراسر کشور با نواختن زنگ سرشماری در مدرسه راهنمایی دخترانه ابن سینا کاشان توسط معاون استاندار و فرماندار کاشان آغاز شد و اجرای آن نیز به مدت 20 روز نیز به طول می‌انجامد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول