اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جاسک:

آمار در شرق هرمزگان اهمیتی ویژه دارد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار جاسک با اشاره به شرایط منحصر به فرد منطقه شرقی هرمزگان گفت: آمار در این شهرستان اهمیت ویژه‌تری نسبت به سایر مناطق دارد.

آمار در شرق هرمزگان اهمیتی ویژه دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان شرقی جاسک، علی سالاری ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت آغاز هفتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن در این شهرستان برگزار شده بود، با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این شهرستان در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: آمارگیران نقش بسیار مهمی در نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن دارند و دستیابی به آمار و اطلاعات دقیق، صحیح و بهنگام، حاصل تلاش آمار گیران در این زمینه است.
وی بیان کرد: انتظار می‌رود با انتقال اطلاعات صحیح ارائه شده توسط آمار گیران به دیگران، بتوان مشارکت فعالانه اقشار مختلف جامعه در سرشماری و دستیابی به آمار و اطلاعات دقیق و صحیح را فراهم آورد.
سالاری در ادامه تاکید کرد: هدف اصلی و کلی سرشماری عمومی نفوس و مسکن، جمع‌آوری داده‌ها و اطلاعات در زمینه تعداد جمعیت و واحدهای مسکونی و ویژگی‌های عمده آنها به منظور اطلاعات پایه‌ای مورد نیاز توسعه اجتماعی اقتصادی خانوارها در سطوح مختلف جغرافیایی کشور و نیز تهیه چارچوب‌های آماری مناسب در زمینه خانوار و همچنین مسکن است.
معاون فرماندار جاسک در پایان هم برای آمار گیران آرزوی موفقیت و سربلندی در هرچه بهتر برگزار کردن سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1390 شد.
شهرستان جاسک یکی از شهرستان‌های پرقدمت و تاریخی شرق کشور به شمار می‌رود.
این شهرستان در حاشیه شمالی ساحل دریای عمان قرار دارد و در حوزه‌هایی همانند شیلات از جایگاهی ویژه برخوردار است.
جمعیت شهر بندر جاسک طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۸۵، برابر با 12 هزارو 134نفر اعلام شده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول