اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبد کاووس تاکید کرد:

قدرت تصمیم‌گیری مدیران در گرو آمار دقیق

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: هر چه آمار دقیق‌تر باشد قدرت برنامه‌ریزی مدیران بیشتر می‌شود.

قدرت تصمیم‌گیری مدیران در گرو آمار دقیق
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی عصر امروز در همایش سرشماری نفوس و مسکن که با حضور ماموران آمارگیر، بازبینان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان در سالن فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم کرمانشاه از مقام معظم رهبری، آنها را نماینده ملت ایران خواند و اظهار داشت: این استقبال با شکوه تاکید بر ناکارآمدی مکاتب بشری دارد.
وی با اشاره به پیش‌بینی امام راحل در خصوص فروپاشی نظام مارکسیستی تصریح کرد: قرن حاضر قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین خواهد بود.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس افزود: جنبش وال استریت ژورنال و خروش ملت‌ها علیه نظام سرمایه‌داری و دیگر مکاتب مادی نشان از این است که آینده از آن اسلام است.
رئیس ستاد سرشماری شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه بشر با نفی نظام‌های مادی متوجه نظام الهی خواهد شد، گفت: ما با تلاش و کوشش و جهاد مستمر می‌توانیم کارآمدی نظام اسلامی را ثابت کنیم. 
احمدی با بیان اینکه سرشماری امسال هم  در این راستا صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: کشور به سرعت در حال سازندگی است و براساس آمارها و شاخص‌های بین‌المللی کشور ما به سرعت درحال رشد و ترقی است و درحال حاضر از کشورهای پیشرفته جهان محسوب می‌شود و سرشماری در آن به جای دوره  10ساله همانند کشورهای پیشرفته هر پنج سال یکبار صورت می‌گیرد.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اهمیت سرشماری سال 1390در برنامه‌ریزی‌ها کشور گفت: ماموران آمارگیر در انجام  وظیفه نهایت تلاش را بکنند.
احمدی با تبریک روز 25 ذیقعده روز دحول‌الارض اظهار داشت: این روز، روز گسترش زمین و روزی است که مهرورزی خدا بروز و ظهور کرد و خانه کعبه به عنوان اولین خشکی در سطح زمین نمایان شد.
وی با اشاره به اینکه روزه گرفتن در این روز فضیلت زیادی دارد یادآور شد: در روز زیارت امام رضا(ع) ثواب زیادی دارد و روز میلاد ابراهیم خلیل‌الله هم هست.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول