اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ساماندهی مشاغل در بخش کشاورزی؛

کشاورزان در سیستم شناسنامه بهره‌بردار ثبت‌نام کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آمار و اطلاعات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: برای ساماندهی مشاغل در بخش کشاورزی، کشاورزان این استان همانند سراسر نقاط کشور باید در سامانه هوشمند شناسنامه بهره‌بردار ثبت‌نام کنند.

کشاورزان در سیستم شناسنامه بهره‌بردار ثبت‌نام کنند
علیرضا قرائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان این مطلب اظهار داشت: کشاورزان هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام خود در این سامانه باید اقدام کنند.
وی با بیان اینکه این سامانه نقش موثری در روند ساماندهی مشاغل مربوط به کشاورزی دارد، تصریح کرد: در حال حاضر نبود این ساماندهی در این حوزه مشکلات زیادی را به وجود آورده است.
رئیس اداره آمار و اطلاعات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: به همین دلیل تاکنون اطلاعات مناسبی از آمار در بخش کشاورزی برای انجام برنامه‌ریزی‌های مناسب وجود نداشته است.
وی مهلت زمان مقرر برای ثبت‌نام در این سامانه را رو به پایان دانست و افزو: با این حال احتمالاً با رایزنی‌های لازم با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی این فرصت تمدید شود.
قرائیان ادامه داد: در همین راستا کشاورزان و تمام مشاغل زیر مجموعه کشاورزی و دامپروری می‌توانند به آدرس الکترونیکی www.shenasnameh.maj.ir مراجعه کرده و مراحل ثبت‌نام خود را هرچه سریع‌تر به پایان برسانند.
وی از هماهنگی‌های لازم با دفاتر خدمات ICT روستایی برای ثبت‌نام اطلاعات بهره‌بردار در خراسان رضوی خبر داد و عنوان کرد: این کار در راستای افزایش رفاه متقاضیان و همچنین سرعت در این امر صورت پذیرفته است.
رئبس اداره آمار و اطلاعات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی تأکید کرد: همچنین برای افزایش اطلاعات کشاورزان از این طرح هماهنگی‌هایی با صدا و سیما و بخش‌های خبری رسانه‌های جمعی صورت پذیرفته است.
وی نارسایی در سایت را از جمله علل مشکلات برای متقاضیان برای ثبت‌نام در چند روز گذشته دانست و خاطرنشان کرد: در همین راستا برای رفع این مشکل پهنای باند 30 درصد افزایش پیدا کرده.
قرائیان تعداد متقاضیان ثبت‌نام تاکنون را نیز عدد خوبی برشمرد و بیان داشت: مرحله دوم مرحله راستی آزمایی بوده که توسط آمارگیرهای این سازمان اعمال می‌شود.
وی ادامه داد: در این مرحله تمام اطلاعات ثبت شده در سایت از طریق آمارگیران مورد بازنگری قرار گرفته تا اطلاعات دقیق در این سامانه به ثبت برسد.
رئیس اداره آمار و اطلاعات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: این طرح فرصت بسیار خوبی برای شناخت ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشاورزی در استان است.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول