اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده کشاورزی امیرآباد:

دانشجویان کشاورزی زمینی برای کار عملی ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده کشاورزی امیرآباد گفت: دانشجویان این دانشکده هیچ زمینی برای اجرای کارهای عملی خود ندارند و ملک این دانشکده استیجاری است.

دانشجویان کشاورزی زمینی برای کار عملی ندارند
محمد خوشنویسان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: 35 درصد از دانشجویان دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان را افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تشکیل می‏دهند.
رئیس دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان گفت: 90 درصد از دانشجویان مشغول به تحصیل در این دانشکده، از دانشجویان غیربومی بوده و از اقصی نقاط کشور مهمان این دانشکده هستند.
خوشنویسان افزود: دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان از صد و هفتادمین دانشکده‏های کشاورزی موجود در کشور بوده که پیش از این، زیر نظر وزارت آموزش و پرورش فعالیت می‏کرد ولی اکنون مدت سه ماه است که از وزارت آموزش و پرورش جدا و به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ملحق شده است و پذیرش دانشجو در این دانشکده از طریق این وزارتخانه صورت می‏گیرد.
وی یادآور شد: در حال حاضر دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان دارای پنج رشته تحصیلی با 350 نفر دانشجو در رشته‏های مکانیزاسیون، مکانیسین، امور دامی، امور باغی و امور گیاهی بوده و در آینده تعداد رشته‏ها در این دانشکده قابل افزایش خواهد بود.
رئیس دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان اضافه کرد: 200 نفر از دانشجویان غیربومی مشغول به تحصیل در این دانشکده از خوابگاه دانشجویی استفاده می‏کنند که به علت نداشتن خوابگاه ناچارا این تعداد دانشجو را در یک خوابگاه اسکان دادیم.
وی تصریح کرد: دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان دارای 40 استاد مدعو است.
خوشنویسان خاطرنشان کرد: دانشجویان این دانشکده هیچ زمینی برای اجرای کارهای عملی خود ندارند و ملک در اختیار این دانشکده نیز استیجاری است.
رئیس دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان به ساخت ساختمان جدید دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان اشاره کرد و افزود: ساختمان جدید این دانشکده در 10 هکتار زمین در حال ساخت است و در آینده نزدیک نیز 10 هکتار دیگر به آن افزوده خواهد شد.
وی اضافه کرد: دانشجویان این دانشکده در زمینه کارهای آزمایشگاهی و کارگاهی از توانمندی بالایی برخوردار هستند و در زمینه ارتقای کیفی از افکار دانشجویان مشغول به تحصیل در این دانشکده بهره می‏گیریم و علت این کار به خاطر انگیزه بالایی است که دانشجویان دارند.
خوشنویسان گفت: ساختمان فعلی این دانشکده بسیار قدیمی و فرسوده بوده و جوابگوی دانشجویان نیست و امیدواریم هرچه زودتر با تکمیل نهایی ساختمان جدید که فقط پنج درصد آن باقی مانده است، این مرکز علمی به آنجا منتقل و این مشکل برطرف شود.
آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان پس از واگذاری آموزشکده‏های کشاورزی در کشور به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشکده کشاورزی ارتقا پیدا کرد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول