اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان شهرکرد خبر داد:

نصب 315 کنتور هوشمند روی چاه‌های کشاورزی در شهرکرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرکرد از نصب 315 کنتور هوشمند و کالیبره شده بر روی چاه‌های کشاورزی دشت شهرکرد خبر داد.

نصب 315 کنتور هوشمند روی چاه‌های کشاورزی در شهرکرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مراد کاظمی بعدازظهر امروز در نشست شورای حفاظت از منابع آب این شهرستان اظهار داشت: حفظ و صیانت از منابع آب این شهرستان همت همه را جانبه می‌طلبد.
وی استفاده بهینه از مصارف آب را امری لازم و ضروری بیان و تاکید کرد: صیانت از منابع آبی آب به‌عنوان یک اولویت نخست نیازمند توجه بیشتر است، چراکه با ارزش‌ترین سرمایه، وجود آب‌های زیرزمینی است.
کاظمی اصلاح سیستم‌های آبیاری را یکی از برنامه‌های تشکیل شورای حفاظت از منابع آب شهرستان اعلام کرد و گفت: با اجرای این طرح مصرف بهینه آب را شاهد خواهیم بود، برهمین اساس لازم است از روش‌های نوین برای آبیاری اراضی کشاورزی استفاده کنیم.
فرماندار شهرستان شهرکرد در ادامه با اشاره به بهره‌برداری از پساب تسویه خانه‌های فاضلاب شهرستان شهرکرد، گفت: این روند می‌تواند در راستای تامین و استفاده مطلوب آب فضای سبز و کشاورزی شهرستان، نقشی بسزایی را ایفا کند.
وی با توجه به پدیده خشکسالی و سوء استفاده برخی از افراد در راستای تملک بستر رود خانه‌ها و مسیل‌ها، گفت: برهمین اساس نیاز است تا دستگاه‌های نظارتی در این باره  با متخلفان و متصرفان بر خورد قانونی و عاجل انجام دهند.
کاظمی از اجرای طرح‌های تغذیه مصنوعی خبر داد و گفت: این طرح در راستای کاهش مصرف آب و استفاده مطلوب و بهینه از منابع آب زیر زمینی انجام خواهد شد.
وی با تاکید بر ضرورت مدیریت و همت همه جانبه دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه در راستای حفظ و صیانت از منابع آبی شهرستان، گفت: دستگاه‌های متولی می‎توانند پیشنهادات و راهکارهای علمی خود را در این راستا اعلام کنند.
فرماندار شهرستان شهرکرد تأکید کرد: با توجه به وقوع خشکسالی چند سال اخیر حفاظت از منابع آبی این شهرستان بیش از پیش لازم و ضروری است که این امر نیازمند تعامل مردم با مسئولان استان است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول