اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ووشوی استان زنجان خبر داد:

برگزاری مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در زنجان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ووشوی استان زنجان گفت: زنجان میزبان مسابقات قهرمانی کشور در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان است.

برگزاری مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در زنجان
هادی موحدنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مسابقات ووشوی قهرمانی کشور از یک تا 10 آبان‌ماه در زنجان برگزار می‌شود.
وی محل برگزاری مسابقات قهرمانی کشور را در زنجان آکادمی ووشوی زنجان واقع در مجموعه ورزشی انقلاب اعلام کرد و افزود: آکادمی ووشوی زنجان یکی از مهمترین آکادمی‌های موجود در ایران است.
دبیر هیئت ووشوی استان زنجان با اشاره به استاندارد بودن سکوی ووشوی زنجان تصریح کرد: برای برگزاری مسابقات در مناطق مختلف ایران از سکوی زنجان استفاده می‌شود.
وی از حضور دو تیم جوانان و بزرگسالان استان زنجان در لیگ برتر ووشو خبر داد و گفت: تیم جوانان ووشوی زنجان به دوره نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر راه یافته است.
موحدنیا در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره چگونگی انتخاب محل برگزاری مسابقات لیگ برتر ووشو تاکید کرد: مسابقات لیگ برتر ووشو همه ساله به صورت متمرکز و در آکادمی ووشوی تهران برگزار می‌شود.
وی زمان برگزاری مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر ووشوی جوانان را اواخر آبان‌ماه در آکادمی ووشوی تهران عنوان کرد.
دبیر هیئت ووشوی استان زنجان با اشاره به در پیش بودن پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر ووشوی بزرگسالان کشور تصریح کرد: باشگاه مقاومت در چهار دوره حضور خود در لیگ برتر ووشو موفق به کسب سه نایب قهرمانی در این مسابقات شده است.
وی درباره تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر ووشو گفت: سال گذشته لیگ برتر ووشو با حضور 10 تیم برگزار شد.
موحدنیا تصریح کرد: درخواست تیم‌ها برای شرکت در لیگ برتر ووشو در سال جاری افزایش یافته و تعداد تیم‌ها ممکن است تا 16 تیم هم برسد، هر چند تا لیگ آغاز نشده نمی‌توان در مورد تیم‌های حاضر در آن اظهار نظر قطعی کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول