اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ساری مطرح کرد:

درخواست شهرداری ساری برای کشتن 500 سگ ولگرد

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر ساری گفت: شهرداری طی درخواستی برای انجام قرارداد برای کشتن 500 سگ ولگرد از شورای شهر درخواست مجوز کرد.

درخواست شهرداری ساری برای کشتن 500 سگ ولگرد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید محمد آقامیری در جلسه علنی شورای شهر ساری، اظهار داشت: شهرداری طی درخواستی برای انجام قرارداد برای کشتن 500 سگ ولگرد از شورای شهر درخواست مجوز کرد که با دیدن این درخواست شوکه شدم مگر در مرکز استان چند هزار سگ وجود دارد که 500 مورد آن ولگرد است.
وی با بیان اینکه چه چیزی موجب گسترش حضور سگ در شهرها شده است(زباله یا ناامنی)، یادآور شد: این پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای شهر در راستای حمایت از جانوران یا شهروندان است.
عضو شورای شهر ساری به مسئله بیکاری در مرکز مازندران اشاره کرد و گفت: با توجه به جمعیت جوان و تحصیل‌کرده در ساری، شرایط روشن و مشخص برای ایجاد اشتغال پایدار مشاهده نمی‌شود.
این مسئول با بیان اینکه شمار افراد جویای کار در استان به ویژه در ساری بسیار نگران‌کننده است، ادامه داد: احساس می‌شود در حاضر مسئولان به دلیل نداشتن برنامه‌ریزی دقیق و مشخص برای اشتغالزایی، ثابت نگه داشتن شرایط فعلی اشتغال را مهم‌تر از ایجاد فرصت‌های جدید شغلی می‌دانند.
آقامیری تصریح کرد: با وجود اعلام رسمی مقامات ارشد استان مبنی بر ایجاد فرصت‌های جدید شغلی اما مراجعه بیکاران و فارغ التحصیلان جویای کار و تقاضای مکرر والدین این دسته از جوانان به شورای شهر، سیر صعودی داشته است.
وی یادآور شد: صرف تزریق پول و نقدینگی در بازار کار و اشتغال، بیشتر از آنکه منجر به تولید فرصت‌های جدید شغلی شود به ایجاد بیکاران بدهکار دامن زده است.
آقامیری گفت: مقطعی بودن سیاست‌های اشتغالزایی، مقابله با کاهش نرخ بیکاری با تزریق نقدینگی و توجه نکردن به آموزش و زیر ساختار موضوع‌های اجتماعی از دلایل مهم افت و خیز در نرخ بیکاری است.
وی با بیان اینکه حداقل دو شهر کودک در ساری باید احداث شود، ادامه داد: با توجه به حاتم‌بخشی شهرداری و شورای شهر در اهدای زمین به سایر دستگاه‌های دولتی، شورای شهر می‌تواند مرکز مازندران را به شهر دوستدار کودک تبدیل کند.
آقامیری با اشاره به اینکه حقوق معلولان به صورت کامل در مراکز درمانی، آموزشی، تفریحی، اجتماعی و به ویژه دستگاه‌های دولتی اجرا نمی‌شود، اذعان داشت: با گذشت سال‌ها از دوران دفاع مقدس، اما اقدام موثری در فضاها و محیط و اماکن شهری برای حضور جانبازان و معلولان که از صندلی چرخدار استفاده می‌کنند نشده و شورا باید این موضوع را پیگیری کند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول