اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد فعال شد

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر گفت: ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد شوشتر فعال شده است و روزهای آینده کار خود را آغاز خواهد کرد.

ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد فعال شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر صبح امروز در شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان اظهار داشت: وجود سگ‌های ولگرد برای همه مردم مشکل آفرین شده است از این رو، تلاش شد تا بار دیگر ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد در این شهرستان فعال شود.
وی با اشاره به اینکه فعال بودن این ستاد از وظایف شهرداری است، تاکید کرد: اتلاف سگ و احشام مزاحم زندگی در شهر از وظایف شهرداری است و در این باره نیز اقداماتی انجام شده است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شکارچی خوبی در سطح شهرستان پیدا شده و برای کسب تائیدیه به نیروی انتظامی معرفی شده است که به محض اخذ مجوزهای لازم این مهم عملی خواهد شد.
دُر با اشاره به اینکه بسیاری از پارک‌های شهرداری شوشتر نیز محلی برای چرای دام‌های سبک و سنگین هستند، تاکید کرد: چرای دام در سطح شهر برای پارک و منظر آن بسیار زیان‌ بار است.
شهردار شوشتر با اشاره به اینکه شهرداری آمادگی مقابله برای عرضه مرغ زنده است، تاکید کرد: شهرداری شوشتر با حضور اجرائیات آمادگی مقابله با عرضه مرغ زنده است و در این باره منتظر درخواست ادارات هستیم.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از نانوایی‌ها و مراکز عرضه مواد خوراکی دارای بهداشت مناسبی نیستند، خاطرنشان کرد: همه عرضه کنندگان مواد غذایی باید برای تمدید کارت بهداشت خود به مرکز بهداشت مراجعه کند و به این دلیل باید موظف شود تا محل کسب و کار خود را ساخت و ساز جدید کند و بهداشت در محل عرضه مواد غذایی ارتقا یابد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول