اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد:

260 میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی مساجد دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از اختصاص 260 میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی مساجد شهرستان دشتستان خبر داد.

260 میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی مساجد دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی در نشست شورای فرهنگ عمومی دشتستان اظهار داشت: دشمنان تلاش زیادی برای تضعیف فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی انجام می‌دهند و سرمایه‌گذاری زیادی برای انحراف جوانان کرده‌اند.
وی افزود: امروز و در تهاجم فرهنگی باید زیرساخت‌های فرهنگی را توسعه دهیم و بویژه در فرهنگ دینی باید اهتمام بیشتری داشته باشیم.
فرماندار دشتستان با تاکید بر لزوم اجرای صحیح امور فرهنگی خاطرنشان کرد: کار فرهنگی کار مستمر، بلندمدت و هدفداری است که نیاز به عزم جدی دارد و برای ایجاد یک رفتار ارزشی و منطبق با موازین اسلامی و الهی همواره باید برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری داشت.
خسروی تصریح کرد: جلسات شورای فرهنگ عمومی جلسات پیوسته و مستمری است که همه موضوعات مطرح شده و مصوبات آن همواره باید بحث و بررسی و پیگیری شود. 
وی اضافه کرد: طراحی کارهای فرهنگی همانطور که باید با نظر و همفکری همه دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد همه مکلف هستند که در اجرایی کردن مصوبات این حوزه نیز تلاش کنند.
فرماندار دشتستان بر فرهنگ‌سازی و رعایت ضوابط و قانون در برخی محافل تاکید کرد و گفت: ضوابط، قوانین و چارچوب‌های فرهنگی علاوه بر اینکه باید جامع و مانع باشد برای اثربخشی آن در جامعه لازم است با ظرافتی خاص و کارشناسی شده تدوین شود.
وی  در ادامه سخنانش بر توسعه فضاهای مذهبی و مساجد در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: برای گسترش فرهنگ دینی نباید هیچ فرصتی را از دست بدهیم و باید از تمام انرژی موجود به نحو مطلوب استفاده کنیم.
فرماندار دشتستان از اختصاص 260 میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی مساجد شهرستان دشتستان خبر داد و بیان داشت: امسال 260 میلیون تومان اعتبار برای تعمیر و بازسازی و توسعه مساجد شهرستان اختصاص یافته است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول