اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودبار:

مدیران رودبار آماده دور چهارم سفر دولت باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار رودبار با تاکید بر عزم راسخ مدیران این شهرستان در پاسخگویی به نامه‌های سفر هیئت دولت به گیلان، گفت: مدیران اداره‌های رودبار باید خود را آماده دور چهارم سفر هیئت دولت به استان کنند.

مدیران رودبار آماده دور چهارم سفر دولت باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، ایرج موذن در جمع مدیران این شهرستان با اشاره به ویژگی‌های رودبار اظهار داشت: رودبار با توجه به اقلیم و موقعیت جغرافیایی خود یکی از بزرگ‌ترین شهرستان‌های گیلان است.
وی وجود جاذبه‌های گردشگری را یکی از موهبت‌های الهی این شهرستان دانست و ابراز داشت: وجود یخچال طبیعی درفک، گل سوسن چلچراغ، روستاهای نمونه گردشگری و تاریخی، پل خشتی لوشان، تپه مارلیک و... از جمله این جاذبه‌ها هستند.
فرماندار رودبار توجه به امورات گردشگری این شهرستان را مورد تاکید قرار داد و گفت: سازمان گردشگری اعتبارات خود را در دیگر شهرهای گیلان هزینه می‌کند اما بسیاری از نارسایی‌ها در رودبار وجود دارد.
وی به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: مسئولان اجرایی شهرستان نباید بدون توجه به قانون با چهره‌های ورود به عرصه انتخابات در ارتباط باشند.
موذن تصریح کرد: اگر مسئولی در ارتباط با چهره‌های سیاسی ورود به انتخابات به قانون توجه نداشته باشد، برخورد می‌شود.
وی با قدردانی از استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان به دلیل حمایت از ایجاد سازمان زیتون در این استان اذعان داشت: شهرستان رودبار به لحاظ دارا بودن تاریخچه و قدمت کشت زیتون استعداد استقرار سازمان زیتون را دارد.
این مسئول از تخریب 114 کیلومتر شبکه داخلی آب و فاضلاب خبر داد و گفت: 12 کیلومتر از شبکه داخلی آب و فاضلاب شهرستان به صورت لحظه‌ای دچار آسیب می‌شوند.
وی با اشاره به فرا رسیدن 13 آبان یادآور شد: 13 آبان تاریخ سرنوشت ساز کشور بوده بنابراین همه وظیفه دارند در این روز بار دیگر استکبار جهانی را در هم بشکنند.
موذن با بیان اینکه همه اقشار باید در این راهپیمایی حضور فعال داشته باشند، خاطرنشان کرد: حضور آحاد مردم در راهپیمایی این روز بسیاری از توطئه‌ها را ناکام می‌گذارد.
وی همچنین رسیدگی به نامه‌های سفر رئیس جمهوری به این شهرستان را مورد تاکید قرار داد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در پاسخگویی به نامه‌ها عزمی راسخ داشته باشند.
فرماندار رودبار خواستار تامین سوخت روستاییان با توجه به فصل سرما، آمادگی اداره‌ها برای اجرای طرح‌ها و دور چهارم سفر هیئت دولت به گیلان را از مسئولان شد.
وی از عدم وجود ماشین‌‌آلات مناسب راهداری در رودبار ابراز نارضایتی کرد و متذکر شد: طبق گفته رئیس اداره راه رودبار 6 ماشین راهداری در شهرستان وجود دارد که از این تعداد چهار دستگاه خراب و یک دستگاه آماده به‌کار و یک دستگاه نیز به دلیل نداشتن لاستیک بلااستفاده است.
موذن، ساماندهی رودخانه سفیدرود را مورد تاکید قرار داد و افزود: شهرداری‌های برخی شهرستان‌های استان با اخذ مجوز شن و ماسه معادن رودبار را می‌برند که هیچ بهره‌ای برای شهرستان ندارد.
شهرستان رودبار با دارا بودن 104 هزار نفر جمعیت یکی از جنوبی‌ترین و وسیع‌ترین شهرستان‌های گیلان به شمار می‌رود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول