اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان خبر داد:

اعزام 3 هزار بسیجی کاشانی به مناطق عملیاتی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کاشان از اعزام سه هزار و 200 نفر از بسیجیان کاشانی به مناطق عملیاتی خبر داد.

اعزام 3 هزار بسیجی کاشانی به مناطق عملیاتی
سرهنگ جواد نائینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان از اعزام سه هزار و 200 نفر از بسیجیان این شهرستان به جبهه‌های حق علیه باطل خبر داد و اظهار داشت: از سه هزار و 200 نفر اعزام شده، دو هزار نفر را برادران و یک هزار و 200 نفر را خواهران تشکیل می‌دهند.
وی زمان اعزام متقاضیان را از 13 آبان‌ماه ذکر و خاطرنشان کرد: این افراد از 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی، گروه گروه عازم جبهه‌های عشق و ایثار می‌شوند و از سخنان راویانی که در راستای بازگویی ناگفته‌های جنگ برای نسل جوان پیش‌بینی شده، بهره‌مند می‌شوند.
فرمانده سپاه کاشان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد نسل جوان تصریح کرد: جوانان ما همواره در دفاع از انقلاب پیشرو بوده‌اند به ویژه جوانان بسیجی با بصیرت مضاعف و حضور به موقع در میدان اجازه تعرض به ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به هیچ معاند و یا منحرفی ندادند.
نائینی ایجاد حلقه‌های صالحین را گام مهمی برای بصیرت‌افزایی بسیجیان دانست و افزود: شهرستان کاشان نیز در این زمینه پیشگام بوده و با ایجاد حلقه‌های 22 نفره به افزایش بینش بسیجیان در ابعاد تربیتی، آموزشی، قرآنی و اعتقادی همت گماشته است.
وی تعداد حلقه‌های صالحین توسط ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان را 300 حلقه عنوان و خاطرنشان کرد: با تعاملی که با آموزش و پرورش شهرستان نیز انجام شده 20 هزار دانش‌ آموز برادر و خواهر به حلقه‌های صالحین به عنوان شجره طیبه بسیج پیوسته‌اند.
فرمانده سپاه کاشان در پایان با گرامیداشت 13 آبان، ‌این روز را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی توصیف کرد و آن را نماد عینی مبارزه با استکبار جهانی قلمداد کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول