اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان خبر داد:

اعزام 70 درصد از دانش‌آموزان زنجانی به مناطق جنگی

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان گفت: 70 درصد از دانش‌آموزان پسر پایه دوم دبیرستان به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

اعزام 70 درصد از دانش‌آموزان زنجانی به مناطق جنگی
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز بهلولی در شورای آموزش و پرورش شهرستان زنجان اظهار داشت: یادواره شهدا و ارج نهادن به آرمان‌های شهدا در همه کشورها وجود دارد و اقدام مقدسی به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه در سال گذشته فقط دانش‌آموزان پسر به مناطق جنگی اعزام شدند، ادامه داد: در سال تحصیلی جاری دانش‌آموزان دختر نیز به این مناطق اعزام می‌شوند.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان با بیان اینکه در سال گذشته دانش‌آموزان در ماه‌های بهمن و اسفند به مناطق جنگی اعزام شدند، افزود: امسال اعزام دانش‌آموزان از چهاردهم مهر ماه آغاز شده است.
وی با بیان اینکه اعزام دانش‌آموزان در قالب کاروان‌های راهیان‌نور در راستای تحول در درس آمادگی دفاعی صورت می‌گیرد، ادامه داد: دانش‌آموزان هیچ گونه هزینه‌ای در این رابطه پرداخت نمی‌کنند.
بهلولی یادآور شد: همه هزینه‌های این سفرها از سوی آموزش و پرورش و سپاه استان زنجان پرداخت می‌شود.
وی با بیان اینکه این اردوها کاملا اختیاری است، افزود: این اردوها با استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان مواجه شده است.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان با اشاره به اینکه اردوی کاروان‌های نور سه روزه است، ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان به ابعاد فرهنگی نیز در این سفرها توجه بسیاری شده است.
وی با تاکید بر اینکه در این کاروان‌ها مربیانی از اداره آموزش و پرورش و همچنین یک روحانی نیز دانش‌آموزان را همراهی می‌کنند، اضافه کرد: همچنین راویانی نیز به منظور تشریح عملیات صورت گرفته در مناطق جنگی دانش‌آموزان را همراهی می‌کنند.
بهلولی خاطرنشان کرد: مسئولان آموزش و پرورش زنجان در نظر دارند تا با اجرای برنامه‌های مختلف سطح کیفی این اردوها را هرچه بیشتر افزایش دهند.
وی با بیان اینکه این اعزام‌ها کمک شایانی به آشنایی دانش‌آموزان از دلاوری‌های صورت گرفته در مناطق جنگی می‌کند، اضافه کرد: مسئولان ذی‌ربط در آموزش و پرورش زنجان در تلاش هستند تا با این اردوها دانش‌آموزان را هر چه بیشتر با فرهنگ ایثار و فداکاری آشنا کنند.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان همچنین در ادامه با اشاره به راهپیمایی روز 13 آبان یادآور شد: اقدامات مختلفی در زمینه انتقال دانش‌آموزان به محل‌های راهپیمایی انجام شده است.
وی افزود: وسایل نقلیه‌ای که برای انتقال دانش‌‌آموزان استفاده می‌شود باید از ایمنی کامل برخوردار باشد.
بهلولی در پایان ابراز امیدواری کرد با تمهیدات صورت گرفته در خصوص راهپیمایی امسال نیز راهپیمایی با حضور باشکوه دانش‌آموزان همراه باشد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول