اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بندر نخل‌تقی خبر داد:

احداث پارک ساحلی به مساحت 5 هکتار در بندر نخل‌تقی

خبرگزاری فارس: شهردار نخل‌تقی از احداث پارک ساحلی به مساحت 5 هکتار در بندر نخل‌تقی خبر داد.

احداث پارک ساحلی به مساحت 5 هکتار در بندر نخل‌تقی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، احمد شیخیانی عصر چهارشنبه در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرداری نخل‌تقی اظهار داشت: نخل‌تقی از بنادر مهم و استراتژیک جنوب است و واقع شدن در کنار تاسیسات عظیم نفت و گاز پارس جنوبی بر اهمیت این شهر افزوده و انتظارات مردم از مسئولان بالا رفته است.
وی افزود: با وجود آلاینده‌های بسیار زیاد زیست‌محیطی باید نسبت به احداث پارک‌ها و اماکن رفاهی و تفریحی تلاش بیشتری کنیم تا جبران آلایندگی‌ها صورت پذیرد.
شهردار نخل‌تقی از اعتبار 130 میلیارد ریالی شهرداری نخل‌تقی خبر داد و خاطرنشان کرد: بودجه سال 90 را با افزایش بیش از 400 درصدی نسبت به بودجه سال گذشته با مبلغ 13 میلیارد تومان تنظیم و تصویب کرده‌ایم و امیدوار هستیم با همکاری شورا و سایر نهادها بتوانیم رضایت خاطر مردم شریف بندر نخل‌تقی را فراهم کنیم.
شیخیانی از احداث پارک ساحلی به مساحت 5 هکتار در بندر نخل‌تقی خبر داد و تصریح کرد: این پارک ساحلی مجهز به شهر بازی، کافی‌شاپ دریایی، تلویزیون شهری، نمازخانه و کتابخانه و اماکن تفریحی و گردشگری است و تلاش داریم با نظارت کامل نسبت به کیفیت‌بخشی به این پارک اقدام کنیم.
وی اضافه کرد: احداث بلوار بسیج، احداث بلوار شهید مهدوی، احداث خیابان شهید رجایی، احداث خیابان شهید بهشتی، احداث خیابان خلیج فارس، احداث خیابان ابوذر و احداث خیابان شهرداری از جمله پروژه‌هایی است که در سال جاری تکمیل می‌شوند.
شهردار نخل‌تقی اذعان داشت: احداث بلوار دوستی، احداث خیابان گمرک، احداث میدان ابن‌سینا، احداث میدان شهرداری، احداث ساختمان اداری، احداث ساختمان آتش‌نشانی، احداث پارکینگ موتوری و احداث استراحتگاه کارمندی و کارگری بندر نخل‌تقی نیز از دیگر طرح‌های مهمی است که نیمه دوم امسال عملیاتی می‌شوند.
شیخیانی گفت: آغاز عملیات اجرایی احداث خیابان ساحلی به‌ طول 2 کیلومتر، افزایش سرانه فضای سبز به 5 برابر، موزائیک‌کاری پیاده‌روهای سطح شهر، خرید و نصب مبلمان شهری در نقاط مختلف شهر و خرید ماشین‌آلات سبک و سنگین برای شهرداری نیز امسال تکمیل می‌شوند.
وی با تاکید بر تجهیز شهرداری به شبکه و برنامه‌های پیشرفته رایانه افزود: این امر در راستای ارتقاء سرعت خدمت‌رسانی به مردم انجام می‌شود، ضمن اینکه طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت شهرداری و تامین اینترنت پرسرعت برای کارکنان نیز در دستور کار قرار دارد.
شهردار نخل‌تقی اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی باید دست به دست هم بدهیم و برای بهبود خدمات‌رسانی باید از تمام ظرفیت موجود بهره ببریم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول