اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آذر ماه جاری:

آزمون تخصصی قرآن در کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرمان گفت: آزمون تخصصی مفاهیم قرآن کریم، آذر ماه سال جاری در کرمان برگزار می‌شود.

آزمون تخصصی قرآن در کرمان برگزار می‌شود
‌محمد میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان از برگزاری آزمون تخصصی مفاهیم قرآن کریم در کرمان خبر داد و اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند با ارائه دو قطعه عکس ۳ در ۴ و تصویر شناسنامه جبرای نام‌نویسی اقدام کنند.
وی آخرین مهلت ثبت‌نام این مسابقات را دهم آبان ‌ماه جاری اعلام کرد و بیان داشت: آزمون تخصصی مفاهیم قرآن کریم، آذر ماه سال جاری در کرمان برگزار می‌شود.
میرزایی از رشد 172 درصدی شرکت‌کنندگان در سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان کرمان خبر داد و افزود: در سال جاری 476 نفر در رشته‌های قرائت و ترتیل، حفظ کل، 2.5، پنج، 10 و 20 جزء در دو مقطع شکوفه‌ها و بزرگسالان و در گروه خواهران و برادران به رقابت پرداختند که در پایان به نفرات اول تا سوم هر رشته هدیه‌ای به رسم یادبود اهدا‌ شد.
وی با بیان اینکه هزینه‌های جاری مسابقات قرآن کریم از محل درآمدهای موقوفات منطبق با امور قرآنی باید تأمین شود، تصریح کرد: در شهر کرمان موقوفاتی که بتوانند هزینه‌های برنامه‌های قرآنی را پوشش دهند، وجود ندارد که واقفان باید در زمینه برنامه‌های قرآنی وقف‌های خود را جاودانه سازند و به نحو مطلوب‌تری برای نشر معارف قرآنی اقدام شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول