اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشوردر یزد؛

مسابقه مفاهیم تخصصی قرآن کریم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره اوقاف و امورخیریه استان یزد از برگزاری مسابقه مفاهیم تخصصی قرآن کریم در یزد همزمان با سراسر کشور خبر داد.

مسابقه مفاهیم تخصصی قرآن کریم برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام محمدمهدی حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار کرد: 34 دوره مسابقات قرآن کریم در رشته مفاهیم تخصصی قرآن کریم در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.
وی رشد و تعالی معرفت دینی و انس با قرآن کریم در جامعه به ویژه در میان نسل جوان و نوجوان را از اهداف برگزاری 34 دوره مسابقات قرآن کریم بیان کرد.
حاتمی با بیان اینکه این مسابقه از کتاب تفسیر همراه جلد یک برگزار می‌شود، عنوان کرد: از شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در مرحله شهرستان از درس یک تا 50، در مرحله استانی از درس یک تا 100 و در مرحله کشوری از کل کتاب مسابقه برگزار می‌شود.
وی مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این مسابقات را تا دهم آبان‌ ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: زمان برگزاری مسابقه در مرحله شهرستانی چهارم آذر ماه، در مرحله استانی 25 آذر ماه و در مرحله کشوری 22 دی ‌ماه خواهد بود.
حاتمی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند برای ثبت‌نام و تهیه کتاب تفسیر همراه به واحد فرهنگی ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول