اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان:

استعدادهای هنری به سمت قرآن سوق داده شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان تاکید کرد: لازم است تا در برهه کنونی، استعدادهای هنری به سمت ارزش‏های قرآنی سوق داده شود.

استعدادهای هنری به سمت قرآن سوق داده شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام علی شکری ظهر امروز در جمع کارشناسان علوم قرآنی این اداره کل و کانون‏های وابسته در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود، با بیان اهمیت نقش مساجد در تربیت دینی و قرآنی جوانان و نوجوانان ادامه داد: تربیت قرآنی بهترین تربیت است و جوان مسجدی بدون قرآن تربیت الهی نخواهد داشت.
وی افزود: کارشناسان قرآنی باید در این زمینه تمام همت و تلاش خود را به کار گیرند تا جامعه‏ای قرآنی داشته باشیم.
شکری تصریح کرد: تعلیم و تربیت انسان‏ها و توجه دادن آنها به اخلاق اسلامی و انسانی هدف بزرگ پیامبر اسلام (ص) بوده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان افزایش گناه و معصیت را ناشی از دوری از قرآن عنوان کرد و افزود: دنیای امروز، دنیای انفجار آسیب‌های اجتماعی بوده و علت اصلی آن گم کردن مسیر زندگی و کم‌توجهی به آیات قرآن کریم است.
شکری اظهار داشت: جوانان و نوجوانان باید با قرآن آمیخته شده و به این کتاب آسمانی عمل کنند و معرفت قرآنی را به طور کامل به دست بیاورند.
وی اظهار داشت: باید استعدادهای هنری دانشگاه‏ها و مدارس به سمت ارزش‏های قرآنی و دینی سوق داده شود و این مهم بر عهده کارشناسان و قرآن‏پژوهان است.
در این جلسه که کارشناسان قرآنی استان سمنان در آن حضور داشتند؛ در رابطه با روند پیشرفت طرح‏های قرآنی سال 1390 بحث و بررسی و راهکارهای بهبود اجرای آنها مطرح شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز از شرکت شش نفر از کارکنان این اداره کل در دوره آموزشی ضمن خدمت که در شهر قم  برگزار شد، خبر داد.
سیدعباس طباطبایی افزود: این دوره به مدت دو روز در دو بخش حضوری و غیرحضوری در مجتمع فرهنگی نور شهر قم برگزار شد.
وی تصریح کرد: با توجه به تغییرات دائمی در حیطه اجتماعی و تغییرات جزئی و محسوس در حیطه قوانین کاری و مسائل شغلی و همچنین هم‏سطح کردن اطلاعات و دانسته‏های کلیه پرسنل با توجه به محیط، عنوان و مدت زمان خدمت، برگزاری این دوره‏ها ضروری است.
طباطبایی خواستار برنامه‏ریزی برای ادامه این روند با توجه به سیاست‏گذاری‏ها در خصوص دستیابی به هدف ایده‏آل به منظور افزایش بهره‏وری و کارائی کلیه کارمندان در تمامی سطوح شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول