اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

قیمت تمام شده مسکن مهر باید پایین بیاید

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت:‌ قیمت تمام شده مسکن مهر در نقاط مختلف استان اردبیل باید پایین بیاید.

قیمت تمام شده مسکن مهر باید پایین بیاید
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مسکن استان اردبیل اظهار داشت: در کنار کاهش قیمت تمام شده مسکن مهر سوء مدیریت‌ها در برخی از تعاونی‌های مسکن مهر باید برطرف شده و مشکلات ناشی از آن به حداقل برسد.
وی با یادآوری اینکه در مسکن مهر کوثر ناکامی‌های بسیاری را به واسطه سوء مدیریت‌ها شاهد هستیم گفت: ‌ما پروژه‌های ناتمام و رها شده بسیاری را در حال ساماندهی و تعیین وضعیت داریم که در این باب مسکن مهر به عنوان شاخص‌ترین خدمت دولت خدمتگزار در اولویت قرار دارد.
معاون عمرانی استاندار اردبیل با یادآوری این که تعاونی‌ها باید از تحمیل هزینه‌های مازاد به متقاضیان مسکن مهر خودداری کنند افزود: شایسته نیست مردم در دریافت مسکن مهر در شهرهای مختلف با تفاوت پرداخت سوال برانگیز مواجه شوند چرا که برای آنها همیشه این سوال مطرح است که چرا وعده پرداخت دو تا 5 میلیون تومان مسکن مهر که از سوی مسئولان وعده داده شده بود هم‌اکنون به بیش از 9 تا 13 میلیون تومان رسیده است.
بیگدلو در ادامه ضعف اطلاع‌رسانی در این حوزه را نیز یکی دیگر از مشکلات اعلام و خاطرنشان کرد:‌ باید از سوی تعاونی‌ها و متولیان امر قیمت تمام شده واحد‌های مسکونی سنتی و صنعتی‌ساز تفهیم و تبیین شود تا افراد با انتخاب خود و بر اساس داشته‌ها واحد‌های مسکونی خواست خود را انتخاب کنند.
وی در ادامه ضرورت تعیین و افزایش سرانه فضاهای مختلف را در مجتمع‌های مسکونی مهر ضروری اعلام دانست و بیان داشت: ما همچنان در برخی از مجتمع‌های مسکن مهر با کمبود فضای آموزشی و مساجد مواجه هستیم که در این ارتباط از تعاونی‌های مسکن مهر خواسته‌ایم زمین مورد نیاز را برای این کار تدارک ببینند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول مشکل مسکن چند شهر استان اردبیل را یادآور شد و اضافه کرد: اگر امروز در برخی از شهرها متقاضیان از مسکن مهر انصراف می‌دهند و یا حاضر به تحویل مسکن نیستند گناه آن به گردن ماست چرا که ما نتوانسته‌ایم به موقع به تعهدات خود عمل کنیم و بالاتر از آن مردم را نسبت به حقایق و مسائل پیش آمده آگاه کنیم.
در جلسه ستاد مسکن استان اردبیل بیش از 2.5ساعت اعضای جلسه مشکلات مسکن مهر شهرستان گیوی را که در گیوی علیا 52 واحد مسکن مهر و سفلی 92 واحد مسکن مهر به صورت نیمه کاره رها شده است از ابعاد مختلف مورد بررسی و تحلیلی کارشناسی قرار دادند.
در این جلسه تعدادی از مسئولان هموار نبودن زمین احداث مسکن مهر، صرف 400 میلیون تومان هزینه خاک‌برداری در این منطقه و همچنین آماده نبودن متقاضیان برای پرداخت هزینه‌ها و تحویل واحدهای مسکونی از دیگر مشکلاتی اعلام کردند که در این پروژه همچنان معضل‌آفرین است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول