اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار زنجان خبر داد:

امضای تفاهمنامه با شهرداری تهران برای مبادلات فرهنگی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی شهردار زنجان گفت: در جشنواره مشهد بین شهرداری زنجان و تهران تفاهمنامه‌هایی برای مبادلات اقلام فرهنگی امضا شد.

امضای تفاهمنامه با شهرداری تهران برای مبادلات فرهنگی
اسماعیل موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه شرکت در جشنواره مشهد تجربیات تازه‌ای برای شهرداری‌ها محسوب می‌شد، اظهار داشت: نخستین جشنواره عرضه محصولات فرهنگی شهرداران با توجه به معایب و مزایای آن پربار بود.
وی همچنین از امضای تفاهمنامه بین شهرداری زنجان و مشهد خبر داد و افزود: بحث بهره‌گیری از ساختارهای خادمان رضوی برای ارائه خدمت در ایام برگزاری عزاداری در پایتخت شور و شعور حسینی از اهداف امضای تفاهمنامه به شهرداری مشهد است.
معاون فرهنگی اجتماعی شهردار زنجان با اشاره به اینکه ماموریت تشکیل چارت سازمانی معاونت فرهنگی اجتماعی به سه معاونت شهرداری‌های تهران، مشهد، زنجان، اصفهان و اراک واگذار شده است، تصریح کرد: چارت سازمانی معاونت فرهنگی اجتماعی پس از تدوین برای تصویب به وزارت کشور و شورای عالی استان‌ها ارسال می‌شود.
وی همچنین از عدم آگاهی از عملکرد شهرداری‌های سایر استان‌ها خبر داد و گفت: تفاهمنامه‌هایی با سایر شهرداری‌ها از جمله مشهد و تهران برای تبادل کتاب‌ها و انیمیشن‌های منتشر شده به امضا رسیده است.
اسماعیلی با اشاره به تصویب طرح کتابخانه تلفنی در جشنواره مشهد افزود: کلیات طرح در جشنواره تصویب ولی جزئیات برای بررسی بیشتر به جشنواره بعدی موکول شد.
وی با بیان اینکه از پارک موضوعی مشهد بازدید کرده است، از منعقد شدن تفاهمنامه برای تبادل اطلاعات فنی با شهرداری مشهد خبر داد.
معاون فرهنگی اجتماعی شهردار زنجان با اشاره به عملکرد خوب سیستم 137 در برخی شهرها گفت: توافقات اولیه برای اعزام نیروهایی از زنجان در راستای بازدید از سیستم 137 شهر تهران به عمل آمده است.
وی پاسخگویی به نیازهای شهروندی را از جمله خدمات سیستم شهروندی اعلام کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول