اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کردستان:

ریشه بسیاری از مشکلات شهرداری‌ها نبود افراد کارآمد است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کردستان ریشه بسیاری از مشکلات موجود در شهرداری‌ها را نبود افرادکارآمد و آگاه عنوان کرد.

ریشه بسیاری از مشکلات شهرداری‌ها نبود افراد کارآمد است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فریدون پوررضایی ظهر امروز در دهمین اجلاس رسمی و علنی شورای اسلامی استان کردستان در سنندج، یکی از ارکان مهم در جامعه اسلامی را بحث شوراها عنوان و تصریح کرد: شوراها باید بین مردم و مسئولان اعتماد سازی کرده و از ایجاد فاصله بین آنها جلوگیری کند.
وی ادامه داد: در قانون برنامه پنجم توسعه کشور بحث ایجاد درآمدهای پایدار و توجه به عمران شهری، استفاده از اعتبارات در بافت‌های فرسوده و... بسیار تاکید شده است، لذا شوراهای اسلامی به‌جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای، بیشتر به این امور بپردازند.
وی خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی استان باید بر تعرفه‌های شهرداری‌ها و طرح‌ها و پروژ‌ه‌های استان نظارت بیشتری داشته و کنترل خود را در این رابطه ارتقا دهند.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کردستان با تاکید بر شفاف‌سازی و کنترل بیشتر شوراهای اسلامی بر امورات و فعالیت‌های شهرداری‌ها، گفت: گاهی اوقات به دلیل عدم اطلاع از قوانین موجود در شهرداری‌ها تخلف‌هایی صورت می‌گیرد که شوراها باید با نظارت بیشتر موجب جلوگیری از این عمل شوند.
پوررضایی یکی از دغدغه‌های موجود را استخدام نیروی کارآمد در شهرداری‌ها عنوان و اضافه کرد: تاکنون شهرداری‌های استان 172 نفر اعلام نیاز کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار از طریق سازمان سنجش استخدام نیرو برای شهرداری‌ها انجام خواهد شد که اطلاعیه آن به‌زودی بر روی این سایت درج می‌شود.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کردستان وجود ریشه بسیاری از مشکلات موجود در شهرداری‌ها را نبود افرادکارآمد و آگاه عنوان و اظهار کرد: در استخدامی امسال امیدواریم افراد تحصیلکرده با رشته‌های مرتبط جذب شوند.
پوررضایی افزایش اشتغال را از جمله عوامل حل بسیاری از مشکلات، شکوفایی اقتصادی و کاهش بزهکاری‌ها در جامعه دانست و بیان کرد: همه مسئولان استان در تلاش برای ایجاد اشتغال و تحقق سهمیه استان در این زمینه هستند.
وی خواستار جلوگیری ازایجاد تنش در بین شوراها و شهرداری‌ها شد و تصریح کرد: هرچه تنش بین شوراها و شهرداری‌ها بیشتر باشد مردم آسیب می‌بینند.
وی در ادامه مطلب فوق افزود: تلاش شوراها ارائه خدمت به مردم و پیشرفت و توسعه بیشتر امورات استان است لذا باید در راستای وظایف و رسالت خود گام برداشته و از ایجاد اختلاف بپرهیزد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول