اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کونگ‌فوی استان اصفهان:

آینده درخشانی در انتظار کونگ‌فو ایران است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کونگ‌فوی استان اصفهان گفت: با توجه به علاقه‌مندی و استعداد‌های فراوانی که بین جوانان کشور از جمله اصفهانی‌ها وجود دارد، آینده درخشانی پیش‌روی این رشته زیبای رزمی قرار دارد.

آینده درخشانی در انتظار کونگ‌فو ایران است
شهلا احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رشته کونگ‌فو‌ توا از جمله رشته‌های رزمی است که علاقه‌مندان فراوانی را در همه جای کشور از جمله استان اصفهان به خود جذب کرده که اگر حمایت‌های بیشتری از این ورزش شود، به طور حتم شاهد شکوفایی بسیار قوی‌تر جوانان کشورمان در رشته کونگ‌فو هستیم.
وی در مورد برنامه‌های هیئت کونگ‌فوی استان اصفهان با بیان اینکه تاریخ ششم آبان ماه سال جاری برابر است با برگزاری دوره آزمون شالبند مشکی رشته کونگ‌فو‌ توا برای بانوان و آقایان، تصریح کرد: این آزمون در رتبه‌های یک، دو، سه و چهار اجرا می‌شود.
نایب رئیس هیئت کونگ‌فوی استان اصفهان با اشاره به اینکه برای برگزاری آزمون شالبند مشکی کونگ‌فو توا، هیئت استان مجوزهای لازم را از فدراسیون کونگ‌فوی جمهوری اسلامی گرفته است، تاکید کرد: هیئت کونگ‌فوی استان اصفهان برای اجرای این مراسم از اساتید داخلی خود استفاده می‌کند.
وی ادامه داد: البته برای برگزاری آزمون شالبند مشکی طبق قوانین فدراسیون یک ناظر، سیر مراحل آزمون را نظاره‌گر است و بر آن مدیریت می‌کند.
احمدی در مورد سیر تاریخی رشته کونگ‌فو توا پس از انقلاب اسلامی اذعان داشت: چند سال گذشته به دعوت سبک توا کشور، تمام پیشکسوتان به دور یکدیگر جمع و پس از اجرای تکنیک‌های خود، بهترین آنها گردآوری و به سرتاسر کشور فرستاده شد که هدف از انجام این کار ایجاد یکپارچگی کشوری برای این رشته رزمی بود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول