اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کونگ‌فو استان اصفهان:

برای ریاست هیئت کونگ‌فو نامزد نمی‌شوم

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت کونگ‌فو استان اصفهان گفت: بنا به دلایل شخصی، خود را برای ریاست هیئت کونگ‌فو استان نامزد نمی‌کنم.

برای ریاست هیئت کونگ‌فو نامزد نمی‌شوم
رمضانعلی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با اینکه تمایلی به کاندید شدن برای ریاست هیئت کونگ‌فوی استان اصفهان ندارم، ولی این موضوع بدان معنی نیست که از هیئت کناره گرفته و وظایف خود را نسبت به ورزشکاران و ورزش‌دوستان، در این رشته رزمی انجام ندهم.
وی با بیان اینکه در مدت سرپرستی خود و حتی پیش‌ از آن همواره خود را به عنوان یک سرباز برای رشته کونگ‌فو ‌توا می‌دیدم، تصریح کرد: همیشه در کنار هیئت کونگ‌فو استان اصفهان می‌مانم و هر کاری که لازم باشد برای آن انجام می‌دهم.
سرپرست هیئت کونگ‌فو استان اصفهان در مورد برنامه‌های هیئت کونگ‌فو این استان با بیان اینکه برای این هیئت علاوه بر بحث قهرمان‌پروری، همگانی کردن رشته کونگ‌فو  نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، تاکید کرد: با حمایت خوب شرکت‌هایی مانند ذوب آهن اصفهان، موسسه مالی و اعتباری فردوسی و همچنین شرکت تلفن همراه اول، به طور حتم شاهد شکوفایی بیشتر استعدا‌دهای ورزشی استان اصفهان در رشته قدرتمند کونگ‌فو هستیم.
وی در مورد رقابت‌های آتی هیئت کونگ‌فوی هیئت استان اصفهان اظهار داشت: در تاریخ 15 تا 20 آبان ماه سال جاری شاهد برگزاری مسابقات جهانی کونگ فو در شهر شیراز هستیم.
احمدی افزود: دو نفر از کونگ‌فوکاران اصفهانی، ملی پوش تیم ملی کونگ‌فو جمهوری اسلامی ایران هستند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول