اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

توقعات مردم با اعلام 3 برابر شدن یارانه‌ها افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: وعده‌هایی که در زمینه افزایش یارانه به مردم داده و محقق نمی‌شود موجب بالا رفتن سطح توقعات می‌شود.

توقعات مردم با اعلام 3 برابر شدن یارانه‌ها افزایش می‌یابد
حمیدرضا فولادگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در زمینه احتمال سه برابر شدن مبلغ یارانه‌ها بیان داشت: این اقدام به دلیل پائین بودن منابع مالی امکان ندارد.
وی ادامه داد: به دلیل پائین بودن منابع مالی کشور به سختی می‌توان مبلغ فعلی یارانه‌ها را نیز تامین و به مردم پرداخت کرد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به بودجه سال جاری و منابعی که وجود دارد به طور کامل اجازه افزایش مبلغ یارانه را نمی‌دهد.
وی افزود: فقط یک راهکار برای افزایش یارانه‌ها وجود دارد و این است که به یک سری از دهک‌های درآمدی یارانه پرداخت نشود و برای یک عده دیگر یارانه بیشتری پرداخت شود اما دو برابر یا سه برابر شدن مبلغ یارانه‌ها به طور کل امکانپذیر نیست.
فولادگر اظهار داشت: قانون هدفمند شدن یارانه‌ها و پرداخت یارانه نقدی به صورت پنج ساله و تدریجی بوده که فقط اختصاص به پرداخت یارانه نقدی نیست و حمایت از تولیدکنندگان را در دستور کار خود داشته که در سال جاری 20درصد بوده است.
وی تاکید کرد: قانون هدفمند شدن یارانه‌ها باید به صورت صحیح و کامل اجرا شود و وعده‌هایی که در زمینه افزایش یارانه به مردم داده و محقق نمی‌شود، موجب بالا رفتن توقعات می‌شود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: با این وعده‌های گفته شده و انجام نگرفته مردم در کشور فکر می‌کنند که امکان افزایش مبلغ یارانه‌ها وجود دارد و مسئولان نمی‌خواهند این اقدام را انجام دهند.
وی گفت: اگر دهک‌های درآمدی به طور کامل شناسایی شود و در بعضی از آنها کاهشی صورت بگیرد و به تناسب درآمد یارانه پرداخت شود، شاید بتوان افزایشی در مبالغ به وجود آورد.
فولادگر تصریح کرد: در مرحله نخست باید یارانه تولیدکنندگان کشور به طور کامل پرداخت شود و بعد در زمینه افزایش این مبلغ اندیشیده شود.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول