اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا:

هدفمند‌سازی یارانه‌ها در بخش آب به بهترین شکل انجام شد

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در بخش آب و فاضلاب به بهترین شکل ممکن اجرایی شد.

هدفمند‌سازی یارانه‌ها در بخش آب به بهترین شکل انجام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمهدی ثمره‌هاشمی ظهر امروز در همایش مدیران‌ عامل شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور در محل سالن همایش‌های آستان ‌قدس رضوی اظهار داشت: یکی از دستگاه‌هایی که در اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها سربلند بیرون آمده، شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی بودند.
وی با بیان اینکه اجرای این قانون در بخش آب و فاضلاب با کمترین چالش موجود همراه بود، تصریح کرد: شکایت چندانی در این رابطه به بخش‌های مربوطه واصل نشده است.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کشور را مسائل مربوط به حوزه اقتصادی دانست و متذکر شد: در همین رابطه دشمن نیز فشارهای زیادی بر پیکره کشور در طول چند سال اخیر وارد آورده است.
وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری در حرم مطهر رضوی و ابلاغ شعار سال در این مکان نورانی توضیح داد: امسال در سخنرانی ایشان موارد مصادیقی جهاد در زمینه‌های اقتصادی به نحو احسن بیان شد.
ثمره‌هاشمی با طرح این سؤال که برای تحقق جهاد اقتصادی چه اقداماتی انجام داده‌ایم، عنوان کرد: امسال رهبر فرزانه انقلاب مستقیماً موضوع آب و هدر رفت بسیار بالای آن اشاره کردند و مردم و مسئولان را به جهادی اقتصادی مکلف فرمودند.
وی اهتمام و توجه دولت‌های نهم و دهم را نیز به موضوع آب و فاضلاب بسیار جدی عنوان کرد و یادآور شد: در طول این چند سال همین توجهات سبب ایجاد زیر ساخت‌های مطلوب برای عرصه مهم آب و فاضلاب در کشور شده است.
مشاور وزیر نیرو با تأکید بر این مطلب که تلاش مسئولان نباید تنها معطوف به کسب عناوین برجسته مدیریتی باشد، یادآور شد: مسئولان ذیربط باید تلاش صادقانه را در دستور کار خود قرار دهند.
وی تأکید کرد: در بحث خصوصی‌سازی نیز اگر خودمان عمل نکنیم دیگران برای ما عمل خواهند کرد.
ثمره هاشمی اظهار داشت: اجرای اصل 44 و خصوصی جزو اصولی‌ترین کارها در بخش آب و فاضلاب کشور است.
وی گفت: شایسته‌سالاری و برنامه‌ریزی برای تابستان سال آینده در زمینه تأمین آب شرب بهداشتی مردم از جمله اولویت‌های مسئولان امر است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول